۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۰

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد:

کشف ۳۴۸ کیلو تریاک و حشیش در عملیات مشترک پلیسی

کشف ۳۴۸ کیلو تریاک و حشیش در عملیات مشترک پلیسی

بیرجند- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در عملیات مشترک مأموران انتظامی شهرستان طبس و پلیس خراسان رضوی ۳۴۸ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و حشیش کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع در تشریح این خبر اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر انتقال محموله سنگین مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای عبوری استان بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان طبس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی هنگام گشت زنی در سطح منطقه و کنترل محورهای عبوری، خودروی قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو ۲۰۰ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و ۱۴۷ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش کشف کردند که در این رابطه سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار شجاع در پایان ضمن تقدیر از همکاری فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه های تعریف شده است که نشانه همدلی و همگرایی و هم پوشانی نیروی انتظامی است.

کد خبر 4657065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha