۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۹:۲۹

فرماندار دشتی:

مدیران شهرستان دشتی ارتباط خود را با رسانه‌ها افزایش دهند

مدیران شهرستان دشتی ارتباط خود را با رسانه‌ها افزایش دهند

بوشهر - فرماندار دشتی با تاکید بر تقویت ارتباط مدیران با رسانه‌ها گفت: بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان واریز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با اشاره به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور از دست اندرکاران ستاد نماز جمعه تقدیر کرد و اظهار داشت: همه باید نماز جمعه را قدر بدانند و اهتمام جدی نسبت به این مسئله داشته باشند.

نادری با تاکید بر اینکه نماز جمعه نقش بسزایی در تقویت پایه‌های دینی مردم دارد، افزود: در مقطع کنونی باید کارآمدی و کارآیی افزایش یابد و در سالی که به عنوان رونق تولید نامگذاری شده است نیاز است کارایی و بازدهی در ادارات افزایش دهیم.

نادری تصریح کرد: ما می‌توانیم با هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف کارایی را در شهرستان بیشتر کنیم.

تسهیل در تولید

وی ادامه داد: اگر در شهرستان همه در کنار هم قرار بگیریم در سرمایه گذاری موفق خواهیم بود و در سال جاری می‌توانیم بیشتر از گذشته کارآمد باشیم.

نادری با تاکید بر اینکه در حوزه تولید باید تسهیل کنیم، ادامه داد: مدیران موانع سرمایه گذاری در سطح شهرستان را بردارند.

نادری با اشاره به سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان و بازدید از محورهای شهرستان دشتی ضمن تقدیر از نماینده مردم دشتی و تنگستان اظهار داشت: در این سفر تصمیمات خوبی در خصوص رفع نقاط حادثه خیز شهرستان صورت گرفته شده است.

تقویت نیروی انسانی

فرماندار دشتی ضمن گرامیداشت بیست و ششم تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان از فعالیت‌ها و اقدامات این شورا تقدیر کرد و گفت: در سال گذشته با پیگیری‌های به عمل آمده سهمیه ۳۰۰ نفر بیمه کارگری به این شهرستان اختصاص یافت.

نادری ادامه داد: آموزش نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی دارد در حال حاضر این آموزش‌ها در تمامی نقاط شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته سه هزار نفر دوره و ۴۰۰ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در شهرستان برگزار شده است.

حمایت از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

نادری ادامه داد: در سال گذشته ۳۹۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها دهیاری‌های شهرستان واریز شده است که به نسبت به سال گذشته رشد خوبی شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: از این مبلغ ۲۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به حساب شهرداری‌ها واریز شد.

نادری خاطرنشان کرد: در دو ماهه اول سال جاری نیز قریب به ۱۱۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و مناطق عشایری واریز شده است.

وی بر ضرورت همکاری ادارات با بهزیستی شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیران در زمینه اشتغال حمایت لازم با مددجویان بهزیستی داشته باشند.

نادری با تاکید بر اینکه مدیران ارتباط خود را با رسانه‌ها افزایش دهند گفت: باید از این ظرفیت در جهت انعکاس خدمات صورت گرفته در سطح شهرستان به نحو مطلوب استفاده کرد.

کد خبر 4671786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha