۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۴۴

«اهورا و غول جزیره» روی صحنه می‌رود

«اهورا و غول جزیره» روی صحنه می‌رود

نمایش کودک و نوجوان «اهورا و غول جزیره» به نویسندگی وکارگردانی پریوش کامیار و تهیه‌کنندگی نعیم بختیاری در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای، نمایش کودک و نوجوان «اهورا و غول جزیره» به نویسندگی و کارگردانی پریوش کامیار و تهیه‌کنندگی نعیم بختیاری با دغدغه آموزش مفاهیم زیست محیطی به کودکان در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

مهسا بختیاری، نادیا محبوبی، نعیم محبوبی، نکیسا بختیاری، نعیم بختیاری و امیر امیدی‌نژاد (به ترتیب ورود به صحنه) بازیگران «اهورا و غول جزیره» هستند.

داستان این نمایش درباره گوزن زرد ایرانی است که در جزیره اشک و در میانه دریاچه ارومیه نگهداری می‌شود و همواره از طرف اهالی جزیره مورد حمایت و احترام است، تا اینکه سر و کله غول جزیره پیدا می‌شود و گوزن را می‌رباید.

«اهورا و غول جزیره» درباره نگهداری از محیط‌ زیست و رفتار مناسب با حیوانات در دشت‌ها و جنگل‌های حفاظت شده است و دغدغه آموزش مفاهیم زیست محیطی به کودکان را به عنوان شهروندان آینده دارد.

این نمایش پیش از این در زمستان ۱۳۹۷ در فرهنگسرای نیاوران اجرا شده بود و قرار است و دور تازه اجرای خود را با گروه جدید از ۹ مرداد با مدت زمان ۵۰ دقیقه در سالن شماره ۲ عمارت نوفل‌لوشاتو آغاز می‌کند.

نویسنده و کارگردان این اثر پریوش کامیار و مشاور کارگردان و تهیه‌کننده نعیم بختیاری هستند و سایر عوامل این اثر عبارتند از طراح لباس: مریم غلامی، رخساره بهادری، طراح دکور: کامران کامیار، طراح گریم: فرانک کامیار، طراح نور: فرشاد نصیری، موسیقی: ارغوان حمسی، چکامه شمسی شمس‌الدینی، کارگردان انیمیشن و طراح تیزر و پوستر: آیدا فوقانی، دستیار و جانشین تهیه: مهسا بختیاری، عکاس: شکیلا بختیاری، و مشاور رسانه‌ای: سبا حیدرخانی.

کد خبر 4675444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha