۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۳۴

شهردار گرگان:

سایت بالن سواری گرگان در دهه ولایت و کرامت راه اندازی می شود

سایت بالن سواری گرگان در دهه ولایت و کرامت راه اندازی می شود

گرگان- شهردار گرگان گفت: سایت بالن سواری گرگان طی دهه ولایت و کرامت راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا دادبود شامگاه شنبه در صحن علنی شورای شهر گرگان در خصوص برخی از پروژه های شهرداری اظهارکرد: پروژه بالن سواری که قرار بود در عید امسال افتتاح شود به دلیل برخی از مسائل به تأخیر افتاد.

وی توضیح داد: سرمایه گذار پروژه بالن را در موعد مقرر تهیه کرد اما به دلیل این که این بالن ساخت ایران بود، سازمان هواپیمایی کشور با آن مخالفت و ادامه کار منوط به چندین بار تست و آزمایش شد.

دادبود گفت: سرمایه گذار چندین بار بالن را تست کرده و طی این هفته هم تست نهایی خواهد شد و بعد از تأیید سازمان هوایی کشور به گرگان منتقل و در دهه ولایت و امامت راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: پروژه شهربازی هم پیشرفت خوبی داشته و مجوزهای اولیه آن اخذ و سرمایه گذار هم انتخاب شده است.

دادبود بیان کرد: به دلیل این که برخی از این استاندارهای جهانی دستگاه ها باید توسط شرکت های خارجی تأیید شود به دلیل تحریم ها این مسأله با برخی از مشکلات روبرو شده و سرمایه گذار در صدد برطرف کردن آن است.

شهردار گرگان با بیان این که فاز اول پروژه امسال انجام خواهد شد، گفت: هفته آینده از سرمایه گذار دعوت شده تا توضیحات خود را از روند پیگیری اطلاع رسانی کند.

وی در خصوص پروژه تفریحی- تجاری در چهارشنبه بازار، بیان کرد: کارهای مقدماتی این پروژه انجام شده و بزودی با حضور یک مسئول کشوری کلنگ زنی می شود.

دادبود با بیان این که فراخوان پروژه سورتمه هم داده شده، در خصوص پروژه تله کابین گفت: ایراداتی را سازمان جنگل ها به این طرح گرفته بود که باید برطرف شود.

وی تصریح کرد: پروژه تله کابین در دل پروژه ۶۰۲ هکتاری ناهارخوران گنجانده شده و بعد از برطرف کردن اشکالات اجرا می شود.

شهردار گرگان متذکر شد که تأخیر در اجرای پروژه ها به دلیل پروسه اداری آن ها بوده است.  

کد خبر 4683853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha