۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۶

امشب در شبکه چهار سیما بررسی می‌شود

تقابل بازارهای سنتی با مجتمع‌های تجاری در «شب معماری»

تقابل بازارهای سنتی با مجتمع‌های تجاری در «شب معماری»

چهارمین برنامه از سری برنامه‌های تلویزیونی «شب معماری» امشب چهارشنبه ۲۳ مردادماه به قسمت دوم بررسی موضوع «بازارهای سنتی یا مجتمع‌های تجاری» اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در برنامه امشب «علی فروزانفر» مجری برنامه با «جواد خدایی»، معمار و عضو پژوهشکده ثامن به همراه «ایمان واقفی»، استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه شهر به بیان تجارت فرهنگی و برساخت بازارهای سنتی در مقابل مجتمعهای تجاری می‌پردازند و پس از آن به گفت‌وگو با موضوع روند شکل‌گیری این دو مهم در گذشته و امروز خواهند نشست. 

این‌ برنامه امشب چهارشنبه ۲۳ مرداد از ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

این دومین برنامه «شب معماری» است که به موضوع «بازارهای سنتی یا مجتمع‌های تجاری» می‌پردازد. قسمت اول این بررسی موضوعی، هفته گذشته با حضور محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران به همراه حیدر جهانبخش، عضو هیئت علمی دانشگاه و نایب رئیس سابق سازمان نظام مهندسی از شبکه چهار سیما پخش شد. 

«شب معماری» پنجمین شب از مجموعه «شب‌های هنر» است که چهارشنبه‌شب‌ها به‌صورت زنده پخش می‌شود. این برنامه‌ به دنبال واکاوی مفاهیم و دغدغه‌های روز جامعه‌ معماری و شهرسازی است، تا فرصتی باشد برای خوانشی صحیح از وضعیت این مهم در ایران.

کد خبر 4692205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha