۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴

صداوسیمای بوشهر در جشنواره تولیدات استانی خوش درخشید

صداوسیمای بوشهر در جشنواره تولیدات استانی خوش درخشید

بوشهر - صدا و سیمای بوشهر مقام اول برنامه سازی نکوداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اعلام این مطلب گفت: این مرکز در سال نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۱۲۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فرا ملی تولید و پخش کرد.

وی افزود: مستند تلویزیونی دریای خدمت به تهیه کنندگی مهدی شریفی حاوی چهل سال توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در استان بوشهر است که در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها جایزه، دیپلم افتخار و تندیس ویژه رسانه ملی را از آن خود کرد.

سید حسین ناظر همچنین گفت: براساس ارزیابی های حوزه معاونت فضای مجازی رسانه ملی معاونت فضای مجازی مرکز بوشهر رتبه اول مراکز سی و سه گانه رسانه ملی را به خود اختصاص داد.

 وی افزود: براساس نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی، صدا و سیمای مرکز بوشهر به عنوان کمیته اطلاع رسانی، عنوان برترین کمیته را  به دست آورد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر همچنین از کسب رتبه بهترین آثار تلویزیونی ، فضای مجازی و شعر و موسیقی در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز خبر داد. جایزه و دیپلم افتخار بهترین مستند دفاع مقدس  با نام آن پنج نفر  اثر سید رضا صافی، جایزه و دیپلم افتخار بهترین موشن گرافی  با نام آب، جنگل، زندگی اثر هادی جمهیری، جایزه و دیپلم افتخار بهداشت و سلامت با نام زوانتوس اثری از رشاد بالف، جایزه و دیپلم افتخار بهترین شعر محلی با نام هل یوسا اثر منوچهر بایندری از جمله آثاری است که در این جشنواره برای استان بوشهر افتخار آفرید.

کد خبر 4697907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha