۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۴۰

به میزبانی دانشگاه سمنان؛

بیست و ششمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران برگزار می‌شود

بیست و ششمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران برگزار می‌شود

سمنان - بیست و ششمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران سوم تا پنجم شهریور ۹۸ با حضور چهره‌های برجسته ملی و بین المللی این رشته به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران سوم تا پنجم شهریور ۹۸ با حضور چهره های برجسته ملی و بین المللی و با حضور ۴۵۰ شرکت کننده به میزبانی  دانشگاه سمنان برگزار می شود

دبیر این کنفرانس ملی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران درباره محورهای این همایش گفت:  طیف سنجی تجزیه ای ، الکتروشیمی تجزیه ای ، کروماتوگرافی و روش های جداسازی ، کمومتریکس ، نانوشیمی ، شیمی تجزیه و صنعت و شیمی تجزیه و محیط زیست از محورهای این همایش سه روزه است .

علی رضا اصغری با بیان اینکه در مجموع ۳۷۱ عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد، افزود: پس از داوری مقالات ۳۰۵ عنوان مقاله برای ارائه در این همایش پذیرفته شد، همچنین باید گفت در مدت برگزاری همایش ۳۰ عنوان مقاله به صورت سخنرانی و ۲۷۵ عنوان مقاله هم به صورت پوستر ارائه می شود.

وی ارائه آخرین دستاوردهای علمی- پژوهشی در رشته شیمی تجزیه و تبادل اطلاعات، تجربیات و برقراری ارتباطات بیشتر بین پژوهشگران، نهادهای دانشگاهی و صنعتی را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و گفت: به همین منظور سخنرانی‌های کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی و نیز برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف در نظر گرفته شده است.

دبیر بیست و ششمین دوره همایش ملی شیمی با بیان اینکه در این همایش از شیمی تجزیه‌دان برگزیده کشور از سوی انجمن شیمی ایران در سال ۹۸  هم تجلیل می‌شود، تصریح کرد: پرفسور مصطفی سویلاک از کشور ترکیه یکی از سخنرانان بیست و ششمین همایش شیمی تجزیه ایران در دانشگاه سمنان است .

در پایان این همایش دو سخنران و دو پوستر برتر هم معرفی و به صاحبان آن‌ها جوایز نفیسی اعطا خواهد شد.

کد خبر 4698152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha