۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲

۵ پروژه عمرانی و تولیدی در بوشهر افتتاح شد

۵ پروژه عمرانی و تولیدی در بوشهر افتتاح شد

بوشهر - در چهارمین روز از هفته دولت پنج پروژه عمرانی و تولیدی بوشهر با حضور استاندار بوشهر با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار بوشهر صبح سه‌شنبه در حاشیه این آئین اظهار داشت: خانه بهداشت بندرگاه با اعتباری بالغ بر  ۵میلیارد ریال ساخته‌شده است که امروز شاهد افتتاح آن بوده‌ایم.

وی تصریح کرد:پایگاه بهداشتی رایانی بوشهر نیز با اعتبار  ۱۵ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است که خدمات واکسیناسیون، بهداشت محیط، بهداشت خانواده، مامایی، کارشناس تغذیه‌ای، روان‌درمانی با حضور هفته‌ای دو روز پزشک انجام می‌شود که از دیگر پروژه‌های افتتاحی بود.

جمشیدی بیان کرد: مدرسه شش کلاسه بندر بندرگاه بوشهر با زیربنای آموزشی افزون بر ۷۴۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاحی بود.

فرماندار بوشهر افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه مهیمنیان امامزاده بوشهر نیز در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۶۶ میلیارد ریال در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز شد.

جمشیدی به پرداخت و بیان کرد: افتتاح طرح تولیدی در شهرک صنعتی بوشهر از دیگر پروژه‌های افتتاحی بود که این پروژه در تولید پتو فعالیت می‌کند با سرمایه‌گذاری ۱۲۰میلیارد ریال افتتاح‌شده که ۵٫۷ میلیارد تومان آن تسهیلات اعتباری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت ۵۹ پروژه با اعتبار ۱۷۸میلیارد تومان افتتاح می‌شود که در چهارمین روز از هفته دولت پنج پروژه عمرانی و تولیدی بوشهر آن با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

کد خبر 4703286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha