۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۵۷

مهر خبر می‌دهد

سایپا ۱۲۰۰ میلیارد تومان از اموال مازادش را می‌فروشد

سایپا ۱۲۰۰ میلیارد تومان از اموال مازادش را می‌فروشد

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد قصد دارد۵ فقره از املاک اداری، مسکونی و صنعتی خود به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان را برای فروش به مزایده بگذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه فروش املاک خود، ۵ فقره از املاک اداری، مسکونی و صنعتی خود را برای فروش به مزایده گذاشته که ارزش کل آنها، ۱۲۰۰ میلیارد تومان است.

در آگهی مزایده فروش املاک آمده است: گروه خودروسازی سایپا اصالتا و وکالتا در نظر دارد املاک مشروحه ذیل را در تهران و سایر استانها از طریق برگزاری تشریفات مزایده عمومی واگذار نماید. لذا متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت اسناد و فرم شرکت در مزایده و تسلیم پیشنهادها همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ به استثنای روزهای تعطیل به مدت ۱۵ روز کاری از تاریخ درج آگهی به نشانی شرکت سایپا واقع در تهران- کیلومتر ۱۵ بزرگراه شهید لشگری واحد مدیریت امور سرمایه گذاری و بررسی های اقتصادی مراجعه نمایند.

ساختمان اکباتان واقع در خیابان اکباتان، مجتمع الهیه واقع در خیابان فرشته، ملک قائم شهر واقع در قائم شهر، ملک پلاسکوکار واقع در میدان فتح و زمین ایزدشهر واقع در استان مازندران در این مزایده واگذار می شود.

کد خبر 4707243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • میثم IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      1 0
      چرا سایپا نمیخواهد به تعهدات خود عمل کند؟ چرا کسی پیگیری نمیکند لطمه ای که خودرو سازان به مردم و به اقتصاد کشور زده اند چقدر است؟ چرا در مبارزه با فساد فقط قوه قضاییه انجام وظیفه میکند؟
    • مسعود IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
      0 0
      وزارت صمت چرا پیگیری جدی برای انجام تعهدات خودروسازان انجام نمیدهد؟ تحویل ندادن خودروهابه مشتری یعنی عرضه کم خودرو و بالا بودن قیمت خودرودر بازار. سازمان حمایت چرا در خواب است؟