۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۱۰

تلاش برای تاسیس انجمن‌های صنفی در آموزش هنر/ دیدگاه ها بررسی شد

تلاش برای تاسیس انجمن‌های صنفی در آموزش هنر/ دیدگاه ها بررسی شد

تعدادی از مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری با مدیرکل دفتر موسیقی و سرپرست دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری وزارت ارشاد دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه نمایندگان مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری با حضور مرتضی نیک‌نژاد سرپرست این  دفتر و محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی در دفتر آموزش برگزار شد. در این جلسه راهکارهای اجرایی، برنامه ریزی و سیاستگذاری برای تشکیل انجمن آموزشگاه‌های آزاد هنری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مرتضی نیک نژاد سرپرست دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت تشکل های صنفی گفت: وجود انجمن ها و تشکل ها در فضای آموزش هنر به منظور حمایت از هنرمندان حوزه آموزش هنر از ملزومات است و امیدوارم  با همت و یاری مدیران آموزشگاه ها به دستآورد های بزرگ و مناسبی در این زمینه برسیم.

محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی نیز ضمن تاکید بر اهمیت وجود انجمن های صنفی در همه حوزه های آموزشی گفت: برای رسیدن به نظام مندی و کیفیت بالای آموزش های  هنری در همه حوزه ها و بخش های آن به وجود این انجمن ها نیاز داریم.

در این نشست  اهداف انجمن های صنفی و  فرآیند تشکیل آن بررسی شد  و نمایندگان مدیران آموزشگاه های آزاد هنری از حوزه های موسیقی، تجسمی و نمایشی  به بررسی دیدگاه ها و مسائل  خود پرداختند.

کد خبر 4708069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
      1 0
      تعریف ذاتی انجمن با تعریف ذاتی صنف مغایرت دارد. به نظر می رسد این شیوه های مذاکره و تایید و توافق و... حاصل عدم تفکیک این مفاهیم است.