۲۹ فروردین ۱۳۸۶، ۱۶:۰۰

تصویربرداری "دریا در غربت" در اهواز ادامه دارد

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "دریا در غربت" به کارگردانی سیدرحیم حسینی در اهواز ادامه دارد.

محمد خزاعی، تهیه کننده مجموعه تلویزیونی "دریا در غربت"، در این باره به خبرنگار مهر گفت: "این مجموعه محصول گروه حماسه و دفاع شبکه اول سیما و صدا و سیمای مرکز خوزستان با مشارکت اداره کل امور استان های صدا و سیماست که 18 فروردین در اهواز کلید خورده و تصویربرداری آن هم اکنون ادامه دارد."

"دریا درغربت" با بازی جهانگیر الماسی، مهران رجبی، علیرضا اوسیوند، هادی دیباجی، کیهان ملکی، مجید مشیری، شیوا بلوریان، الیزابت امینی، مارال فرجاد، شراره رخام، علی اصغر محمدی، احمد کاوری، مالک سراج و ... داستان مهندس نوری است که در آغاز جنگ آمریکا و عراق با دیدن تصویری از دخترش تصمیم می گیرد به عراق برود.

خزاعی که تهیه کنندگی فیلم "جعبه موسیقی" به کارگردانی فرزاد موتمن را هم بر عهده دارد، درباره مراحل فنی فیلم گفت: "این فیلم هم اکنون توسط علی علویان در استودیو اندیشه در حال صداگذاری است و سعید شهرام ساخت موسیقی آن را به زودی آغاز خواهد کرد."

فیلم سینمایی "جعبه موسیقی" اثری ماورایی است که مضمونی دینی دارد. قصه این فیلم درباره پسربچه ای است که بر اساس یک اتفاق با فرشته ای آشنا می شود و این آشنایی ماجراهایی به همراه دارد. رامبد جوان، نیکی کریمی، شاهرخ فروتنیان، ارسلان قاسمی، جمشید گرگین، نگار جواهریان، مرتضی احمدی، کیانوش گرامی و داریوش اسدزاده نقش های اصلی را ایفا می کنند.

کد خبر 471816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha