۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۲۳

استاندار یزد:

دفاع مقدس صحنه بروز ارزش‌های انسانی و توانمندی‌های انقلابی است

دفاع مقدس صحنه بروز ارزش‌های انسانی و توانمندی‌های انقلابی است

یزد ـ استاندار یزد از دفاع مقدس به عنوان صحنه بی‌بدیلی از ظهور و بروز ارزش‌های انسانی و توانمندی‌های انقلابی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، صبح یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت این هفته، یاد و خاطره شهدا، امام راحل و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و اظهار کرد: دفاع مقدس تبلور روحیه عزت، شرف و ایستادگی ملت در مقابل دشمنان متجاوز بود.

وی بیان کرد: این دشمنان می‌خواستند با همراهی ده‌ها کشور دیگر، ارزش‌های انقلابی، کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت کشور ما را مورد هدف قرار دهند و گرچه خسارت‌هایی به بار آوردند و جوانان بسیاری را به فیض شهادت رساندند اما ملت ایران هم در صحنه‌های نبرد و هم پشت جبهه‌ها لحظه‌ای در مقابل دشمن احساس عجز نکردند و با رشادت بسیار تمام سختی‌ها را پشت سر گذاشتند و اجازه ندادند حتی تکه‌ای از خاک میهن اسلامی در اشغال دشمن باقی بماند.

طالبی از دفاع مقدس به عنوان صحنه بی‌بدیلی از ظهور و بروز ارزش‌های انسانی و توانمندی‌های انقلابی یاد کرد و افزود: دفاع مقدس یک نسل و البته نسل‌های پس از خود را آب دیده‌تر و با انگیزه‌تر برای ساختن ایرانی آزاد، آباد، مستقل، مقاوم در برابر دشمنان این ملت کرد.

استاندار یزد تصریح کرد: اینگونه بود که دفاع مقدس به یک فرهنگ در کشور ما تبدیل شد، فرهنگی که همه جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه ما را متاثر از خود ساخت و امروز با تکیه بر این فرهنگ ایران عزیز قله های پیشرفت را طی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران در اوج اقتدار و عزت قرار گرفته است، بیان کرد: تکریم این ایام سر تعظیم فرو آوردن به همه جان فشانی‌های کسانی است که با ایثار خود موفقیت‌ها و عزت ایران اسلامی را فراهم کردند.

طالبی بیان کرد: امروز هم که نبرد ما با استکبار جهانی در شکل و صورتی دیگر ادامه دارد، استمرار همان روحیه مقاومت متاثر از فرهنگ عاشورا و تکیه بر رمز پیروزی که به گفته امام راحل، وحدت جامعه بود، می‌تواند بازهم پیروزی را به آغوش ملت بازگرداند.

کد خبر 4725424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha