۱۶ مهر ۱۳۹۸، ۲۲:۴۳

فرماندار دشتی:

عملکرد پلیس در شهرستان دشتی رضایت بخش است/افزایش کشف سرقت‌ها

عملکرد پلیس در شهرستان دشتی رضایت بخش است/افزایش کشف سرقت‌ها

دشتی- فرماندار دشتی با بیان اینکه مردم از عملکرد پلیس در سطح شهرستان به واسطه اقدامات انجام داده رضایت مند هستند، گفت: کشف سرقت ها در سطح شهرستان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر سه شنبه در نشست با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: عملکرد مجموعه نیروی انتظامی در سطح شهرستان مطلوب بوده به خصوص در زمینه دستگیری قاتلین، کشف سرقتها و غیره به خوبی در سطح شهرستان ایفای نقش کرده است.

وی با بیان اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز کارهای خوبی به نسبت گذشته شاهد هستیم، افزود: در زمینه تصادفات وضعیت شهرستان به نسبت سال گذشته مطلوب نیست که ضرورت دارد دستگاههای اجرایی در زمینه آموزش و فرهنگ سازی ایفای نقش کنند.

نادری به نقش نیروی انتظامی در تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: اگر می خواهیم شاهد رونق تولید و سرمایه گذاری باشیم باید امنیت آن تامین شود که این ماموریت سنگین بر دوش مجموعه زحمتکش نیروی انتظامی است.

وی اضافه کرد: هدف دشمن از راه اندازی جنگ اقتصادی ایجاد نارضایتی و ناامید کردن مردم است که می طلبد پلیس هوشیار تر از گذشته توطئه های دشمنان را رصد کند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی نیز گفت: با توجه به اینکه دشتی به لحاظ وسعت دومین شهرستان استان است ولی در حوزه سرقت ها رتبه نهم استان به خود اختصاص داده است که این نتیجه تلاش شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی است.

سرهنگ صیادی با بیان اینکه کشف سرقت ها به نسبت مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش یافته است، افزود: با تلاش های صورت گرفته تمامی باندها مواد مخدر در سطح شهرستان متلاشی شده است.

کد خبر 4741181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha