۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۱۱

رئیس فدراسیون بوکس:

حضور در المپیک ۲۰۲۴ رویکرد اصلی فدراسیون است

حضور در المپیک ۲۰۲۴ رویکرد اصلی فدراسیون است

زنجان-رئیس فدراسیون بوکس گفت: یکی از رویکردهای اصلی این فدراسیون، حضور نمایندگانی از کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ثوری بعد از ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت بوکس استان زنجان که با حضور اعضای مجمع و مدیرکل ورزش و جوانان استان در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه فدراسیون بوکس در طول دو سال اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی در بخش‌های مختلف داشته است، افزود: یکی از رویکردهای اصلی این فدراسیون، حضور نمایندگانی از ایران در المپیک ۲۰۲۴ است.

وی با یادآوری اینکه هیئت‌های بوکس استان‌ها با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند که فدراسیون بوکس به همه این دغدغه‌ها اشرافیت کامل دارد، تصریح کرد: فدراسیون بوکس تلاش می‌کند تا علی‌رغم مشکلات اقتصادی، تا حد توان کمک‌حال هیئت‌های استانی باشد؛ چرا که معتقدیم جبران عقب‌افتادگی‌های این رشته در گرو اهتمام به دغدغه استان‌ها است.

رئیس فدراسیون بوکس با تاکید بر اینکه بوکس ایران در طول دو سال اخیر پیشرفت خوبی داشته و توانسته است در همه اعزام‌ها حضوری مؤثر داشته باشد، ادامه داد: خوشبختانه با توفیقاتی که بوکس ایران در طول سال‌های اخیر به دست آورده، آمار جمعیت ورزشکاران سازمان‌یافته این رشته در کشور افزایش دو برابر داشته است. همچنین در حال حاضر بین ۱۵ تا ۲۰ هزار ورزشکار مستعد بوکس در رده‌های سنی پایه داریم.

ثوری از زنجان به‌عنوان یکی از استان‌هایی که در رشته بوکس از وجود استعدادهای زیادی برخوردار است، یاد کرد و گفت: ورود جدی نیروهای مسلح در این رشته و مهم‌تر از آن انعکاس رویدادهای مختلف بوکس از رسانه ملی، یکی از بزرگ‌ترین توفیقات بوکس به‌شمار می‌رود و معتقدیم انعکاس بوکس از رسانه ملی می‌تواند در بحث برند سازی کمک‌حال این فدراسیون باشد.

وی با تاکید بر اینکه بوکس نیز همانند سایر رشته‌ها نیاز به معرفی دارد تا اعتماد خانواده‌ها را به دنبال داشته باشد، اظهار کرد: امروز نیاز مبرم به این مهم داریم که در بحث برندسازی بوکس ورود جدی پیدا کنیم و معتقدیم گام‌های بلندی را در این راستا با انعکاس رویدادهای مختلف این رشته از طریق رسانه ملی، برداشته‌ایم و این خود می‌تواند زمینه حضور و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در این زمینه فراهم کند.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه از زنجان به‌عنوان یکی از استان‌هایی که در رشته بوکس از استعدادهای خوبی برخوردار است، یادکرد و گفت: در رقابت‌های کشوری که به میزبانی اهواز برگزار شد، شاهد درخشش طوفان شریفی از بوکسورهای خوب زنجانی بودیم و معتقدیم در سایر استان‌ها نیز چنین استعدادهایی وجود دارد.

گفتنی است، در پایان این مجمع، نصرالله سائلی با کسب ۱۱ رأی از ۱۴ رأی مأخوذه به عنوان رئیس جدید هیئت بوکس استان زنجان انتخاب شد.

کد خبر 4752410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha