۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۰۶

در گفتگو با مهر مطرح شد

امدادرسانی قریب به ۲ هزار نفر از جوانان داوطلب به زوار اربعین

امدادرسانی قریب به ۲ هزار نفر از جوانان داوطلب به زوار اربعین

سرپرست سازمان جوانان هلال احمر از مشارکت قریب به ۲ هزار نفر از جوانان سازمان جوانان هلال احمر در خدمت‌ رسانی به زوار اربعین خبر داد.

علی گنج کریمی سرپرست سازمان جوانان هلال احمر در گفتگو با خبرنگار مهر، با ارائه آمار خدمات انجام شده توسط نیروهای سازمان جوانان هلال احمر به زوار اربعین ۹۸، گفت: بر اساس جمع بندی های انجام شده تا ۲۸ مهر ماه قریب به ۱۵۶ هزار نفر از زوار کشورمان به مراکز درمانی و خدماتی سازمان جوانان در کشور عراق مراجعه کردند.

کریمی با بیان اینکه تاکنون ۱۷۶ هزار و ۱۰۱ مورد خدمات متعدد به زائرین ارائه شده است، توضیح داد: خدماتی از جمله پانسمان و بانداژ، راهنمایی زوار به مراکز پزشکی، راهنمایی به اماکن مورد نیاز و سایر خدمات از جمله مواردی بوده که توسط نیروها و داوطلبان سازمان جوانان در کشور عراق انجام شده است.

وی اظهار داشت: ۳۷ نفر از جوانان داوطلب این سازمان در اربعین ۹۸ و در خاک عراق مشغول خدمت رسانی به زوار کشورمان بودند. مجموعا حدود ۲ هزار نفر از جوانان داوطلب این سازمان در خدمت رسانی به زوار مشارکت داشتند.  

سرپرست سازمان جوانان هلال احمر از ارائه بیش از ۱۷۷ هزار خدمات متعدد در طول اربعین امسال در داخل کشور سخن گفت و تصریح کرد: این خدمات توسط داوطلبان این سازمان و در مراکز سازمان جوانان هلال احمر در مرزهای چهارگانه کشور انجام شده است.

کریمی ضمن تشریح خدمات انجام شده در داخل کشور، اظهار داشت: بیش از ۳ هزار مورد کمک به افراد ناتوان، ۷۲۴ مورد اندازه گیری قند خون، بیش از ۱۴ هزار مورد اندازه گیری فشار خون، قریب به ۴ هزار مورد خدمات امدادی و ۵۲ هزار و ۵۷۹ هزار خدمات کلی توسط جوانان به زائرین ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: به علاوه نیروهای سازمان جوانان در کنار خدمات امدادی و درمانی به مسائل فرهنگی و مذهبی نیز پرداختند. ارائه ۳ هزار  و ۳۷۴ مورد خدمات متعدد مذهبی، برپایی ۹ هزار و ۷۴۰ ایستگاه صلواتی و توزیع قریب به ۹۰ هزار بسته های فرهنگی و تبلیغاتی از جمله این موارد بوده است.

سرپرست سازمان جوانان هلال احمر از مشارکت هزار و ۷۸۴ هزار جوان داوطلب در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در داخل کشور سخن گفت و ابراز داشت: در این میان ۳۲۷ نفر از خواهران داوطلب و هزار و ۱۵۷ هزار نفر از برادران جوان به کمک رسانی در اربعین امسال پرداختند.  

کد خبر 4753170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha