۱۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۲۰

استاندار اردبیل:

مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان «نیر» برطرف می‌شود

مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان «نیر» برطرف می‌شود

نیر - استاندار اردبیل گفت: یکی از مهمترین مشکلات واحدهای در حال احداث شهرستان «نیر» تسهیلات بانکی بوده که با تعامل و رایزنی‌های انجام یافته در تلاش هستیم تا این مشکل برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو ظهر جمعه در بازدید از شهرک تخصصی آب شهرستان نیر عنوان کرد: یکی از مشکلات مهم واحدهای تولیدی در حال احداث شهرستان نیر تسهیلات بانکی بوده که با تعامل‌های انجام یافته در تلاش هستیم تا مشکلات مذکور برطرف شود.

به گفته وی آهنگ توسعه در شهرستان نیر مطلوب ارزیابی شده و در ماههای اخیر در احیای واحدهای راکد منطقه نیز گام‌های مهم و جدی برداشته شده است.

استاندار اردبیل به اقدامات انجام یافته در راستای راه اندازی شهرک تخصصی آب شهرستان نیر و ارتقای زیرساخت‌های موجود در این بخش اشاره کرد و افزود: با راه اندازی واحدهای تولید آب معدنی و بسته بندی مناسب آن می‌توان تولیدات انجام یافته در این بخش  را به برندهای معتبری تبدیل کرد.

بهنام‌جو ادامه داد: با استقرار هر چه مناسب زیرساخت‌ها در شهرک تخصصی آب، انگیزه و اشتیاق بخش خصوصی نیز برای ورود به چنین بخش‌هایی بیش از گذشته افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه در حال بهره برداری بودن ۴ واحد بسته بندی آب معدنی در شهرستان نیر را یادآور شد و افزود: طبق آخرین گزارش‌ها ۸ واحد دیگر نیز در حال احداث است.

استاندار اردبیل از احداث آبدرمانی و هتل در منطقه گردشگری «بولاغلار شهرستان نیر» خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا تسهیلات مورد نیاز این بخش در سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل تصویب شود.

کد خبر 4760457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha