۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی همدان:

امسال ۱۲ کیلومتر راه روستایی در همدان به بهره برداری می رسد

امسال ۱۲ کیلومتر راه روستایی در همدان به بهره برداری می رسد

همدان - معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان همدان از بهره برداری ۱۲ کیلومتر راه آسفالته روستایی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان، حبیب نادیان رفیع در خصوص ساخت و توسعه راه های روستایی استان گفت: هم اکنون در استان ۳ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که ۲ هزار و ۷۲۰ کیلومتر از این راه آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه ۸۴ کیلومتر راه روستایی در استان در دست ساخت است افزود: امسال ۱۲ کیلومتر از این راه به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: وضعیت برخورداری استان همدان از راه های آسفالته روستایی از میانگین کشوری بالاتر است.

نادیان رفیع ادامه داد: کمتر روستایی بالای ۵۰ خانوار در استان است که راه آسفالته روستایی نداشته باشد و معدود روستایی بالای ۲۰ خانوار در همدان وجود دارد که راه آسفالته نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله مهمترین راه های روستایی در دست ساخت و ارتقا راه روستایی چشین – ابرو در همدان، باند رفت و برگشت حیدره -امامزاده محسن و راه روستایی نهاوند- گیان است.

وی با اشاره به اینکه امسال راه روستایی شیخ جراح به مسجدین در شهرستان کبودراهنگ به طول ۶ کیلومتر آسفالت شده است اظهار کرد: ساخت راه روستایی ناصرآباد به زین آباد در شهرستان کبودراهنگ در دست اجراست و یک کیلومتر از راه روستایی دره راست در شهرستان ملایر نیز آسفالت شده است.

نادیان رفیع در پایان خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات راه های روستایی استان چیزی بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان بوده است.

کد خبر 4762134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha