۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۱۹

حجت‌الاسلام پناهیان:

جوانان نقطه قوت نظام هستند/ایران اسلامی هرگزتسلیم استکبار نمی‌شود

جوانان نقطه قوت نظام هستند/ایران اسلامی هرگزتسلیم استکبار نمی‌شود

اردبیل - استاد حوزه علمیه و دانشگاه جوانان مؤمن و انقلابی را نقطه قوت نظام اسلامی دانسته و گفت: واهمه اصلی استکبار از حضور چنین نیروهای توانمند و بابصیرتی در عرصه‌های حساس است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد پناهیان پیش از ظهر دوشنبه در مراسم پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اردبیل عنوان کرد: نیروی جوان مؤمن و انقلابی نقطه قوت نظام بوده و واهمه اصلی استکبار نیز از حضور چنین نیروهای توانمند و با بصیرتی در عرصه‌های حساس و مورد نیاز کشور است.

به گفته وی استکبار روز به روز اضمحلال خود را نزدیک‌تر از همیشه دیده و دولتمردان مزدور جهانی نیز جایگاه خود را از دست دیده متصور می‌شوند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه با بیان اینکه برخی‌ها بر این باور بودند که با مرور زمان شعار مرگ بر آمریکا در کشور رنگ خواهد باخت، افزود: شعارهای استکبارستیز نه تنها سست نشده بلکه قویتر از گذشته به صدا درمی‌آید.

پناهیان عنوان کرد: جوانان ایران اسلامی نه تنها در ۱۳ آبان ماه بلکه در تمام ۳۶۵ روز سال مبارزه با استکبار را به عنوان محوری‌ترین هدف خود انتخاب کرده و از آن دست نخواهند کشید.

وی یادآور شد: حقیقت و معنای اصلی انقلاب استکبارستیزی بوده و ۱۳ آبان به عنوان نمادی برای اجتماع بزرگ جوانان و اقشار مختلف مردم برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و نظام محسوب می‌شود.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه تصریح کرد: به خاک و خون کشیده شدن جوانان دانش آموز و دانشجوی ایرانی به فرمان آمریکا و ایادی‌های آنان، تبعید امام مسلمین در سال ۱۳۴۳ و تسخیر لانه جاسوسی از دلایل اجتماع بزرگ دانش آموزان و جوانان برای تکرار شعارهای اصیل انقلاب و استکبارستیزی است.

پناهیان تصریح کرد: پیام اصلی ملت ایران به دشمنان داخلی و خارجی جنگیدن تا آخرین قطره خون خود برای اعتلای نظام و حفظ عزت و استقلال کشور است و در این مسیر همچنان ثابت قدم خواهیم ماند.

به گفته وی امروز روز محکم و مقتدرانه ایستادن در مقابل دشمنان و زورگویان مستبد جهانی بوده و ذره‌ای در این تصمیم خود تردید نخواهیم کرد.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه ادامه داد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی ۶۳ کشور مقتدر و پیشرفته جهان با هدایت آمریکا به ایران اسلامی حمله ور شدند و در این مدت با وجود تقدیم ۲۴۵ هزار شهید ذره‌ای از آرمان‌های خود پا پس نکشیدیم و همچنان نیز با همین روحیه مقابل دشمنان بزرگ نظام خواهیم ایستاد.

به تعبیر پناهیان یکی دیگر از نقاط قوت انقلاب تکیه بر محور مقاومت و ایستادگی بوده تا با چنین روحیه ارزشمندی پیروزی حق بر باطل امکان پذیر شود.

کد خبر 4763379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha