۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۱۴

صالحی تاکید کرد:

تلاش دشمنان برای تفرقه‌افکنی در ایران/تجلی مهر منشور راهبردی نظام

تلاش دشمنان برای تفرقه‌افکنی در ایران/تجلی مهر منشور راهبردی نظام

گرمسار – وزیر ارشاد اسلامی بابیان اینکه امروز باید هوشیار بود چراکه دشمنان برای تفرقه‌افکنی در ایران برنامه و تلاش دارند، گفت: باید همه‌مان زیر چتر انقلاب مسیر سعادت را سپری کنیم. 

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صالحی شامگاه پنج‌شنبه در جمع مردم گرمسار به میزبانی مسجد جامع این شهر، بابیان اینکه دانش قطره‌ای و جویبار نیست، بلکه آبشاری بوده و از همه سو فرومی‌ریزد، تأکید کرد: همه ما مسئولان باید تلاش کنیم تا خوشه‌ای از دانش و محبت و رحمت واسعه‌ای باشیم که با استفاده از همراهی مردم در راستای منویات رهبری انقلاب اسلامی گام برداریم. 

وی بابیان اینکه امروز باید مهر و محبت را در جامعه ترویج کرد، افزود: تجلی فرصت مهر خداوند به تمام خلایق عالم است از سوی دیگر باید تلاش شود تا مهر و محبت و رحمت توسعه یابد.‌

وزیر ارشاد بابیان اینکه انقلاب اسلامی مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج) است، تأکید کرد: منشور راهبردی نظام اسلامی و انقلاب اسلامی تجلی مهر و رحمت معنوی خود را نشان می‌دهد.

صالحی گفت: باید تلاش شود تا جامعه به آگاهی برسد و مهر و محبت و مودت در بین مردم توسعه پیداکرده و اختلافات و کینه‌ها کاهش یابد و فضایی از مهر و محبت محمدی(ص) در جامعه پراکنده شود. 

وی بابیان اینکه دشمنان تلاش کرده‌اند تا در میان مردم تفرقه و نفاق ایجاد کنند اما باید هوشیار بود، گفت: خوشبختانه همراهی و هم گامی مردم این ترفند را خنثی کرده و در آینده نیز می‌کند لذا اطمینان داریم که کشور ما در دهه پنجم انقلاب، پرتوان‌تر از چهار دهه گذشته به‌پیش خواهد رفت.

عضو کابینه دوازدهم همچنین گفت: خوشبختانه گرمسار با ویژگی‌های تاریخی خود و وضعیت سواد و دانش مردمانش، اتفاقات خوب و مبارکی را  برای ساکنانش فراهم می‌سازد.

کد خبر 4765763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha