۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۴۰

در ساری؛

نمایشگاه کتاب و مطبوعات مازندران برپا شد

نمایشگاه کتاب و مطبوعات مازندران برپا شد

ساری - چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات مازندران با ۲۲۰ غرفه در ساری آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب و نمایشگاه مطبوعات مازندران با ۲۲۰ غرفه بعدازظهر یکشنبه با حضور مسئولان در ساری آغاز به کار کرد.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حاشیه افتتاح نمایشگاه به خبرنگار مهر اظهار داشت:در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان ۱۹۵ غرفه به ناشران ملی اختصاص داده ایم، در این نمایشگاه تعداد ۷۵ هزار عنوان کتاب توسط ناشران داخلی و ۱۲ هزار عنوان کتاب توسط ناشران خارجی برای بهره مندی مردم عزیز و کتابخوان ارائه خواهد شد.

زارع با اشاره به حضور ۵۰۰ ناشر در نمایشگاه، اذعان داشت: ۲۵  ناشر از  استان مازندران و ۵۰ ناشر خارجی در آن حضور دارند که مجموع ناشران و نمایندگی های داخلی و خارجی حاضر در نمایشگاه به ۴۳۵ مورد رسیده است.

این مسئول فرهنگی هنری همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کنار نمایشگاه کتاب، گفت: ۹۹ رسانه در نمایشگاه شرکت کرده اند که در میان آنها ، ۸ سرپرستی خبرگزاری، ۱۲ روزنامه محلی، ۲۴ سرپرستی روزنامه های سراسری در استان، ۲۷ پایگاه خبری و ۳۶ رسانه با گستره های هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و... حضور دارند.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی، نقد کتاب، شعرخوانی و نقد شعر، رونمایی از کتاب و... نشست های تخصصی متعددی پیرامون رسانه و مطبوعات خواهیم داشت که اهم عناوین آنها عبارت از برگزاری نشست انتخابات رسانه و مشارکت حداکثری، نقش رسانه در جذب سرمایه گذار و رونق سرمایه گذاری، آموزش نقد منصفانه و... است.

شایان ذکر است نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات مازندران، از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در ساری، کیلومتر ۱۸ جاده فرح آباد، شهرک صنعتی شماره ۲، مرکز بین المللی سعید برپا شده است.

کد خبر 4774392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha