۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۳۴

با نمایش ۱۰۰ اثر؛

نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان گشایش یافت

نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان گشایش یافت

سمنان - دبیر نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان از گشایش نمایشگاه این آثار طراحی خبر داد و گفت: این ۱۰۰ اثر در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا سماوی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان به میزبانی گالری سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان گشایش‌یافته است، افزود: در این نمایشگاه ۱۰۰ اثر از هنرمندان به معرض دید عموم گذاشته‌شده است.

وی بابیان اینکه این تعداد آثار از بین ۵۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه انتخاب‌شده است، افزود:  اولین سالانه طراحی معاصر سمنان توسط انجمن هنرهای تجسمی استان سمنان  و با همکاری  انجمن نقاشی دانشگاه سمنان برپاشده است.

دبیر نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان بابیان اینکه این نمایشگاه تا روز اختتامیه یعنی ۱۵ آذرماه برای بازدید علاقه‌مندان گشوده است، ابراز داشت: مراسم اختتامیه با حضور حسن موریزی نژاد، از نقاشان و پژوهشگران برجسته ایران و معرفی برگزیدگان در تئاتر شهر فرهنگسرای کومش سمنان خواهد بود.

سماوی بابیان آثار ۶۰ هنرمند در این نمایشگاه عرضه‌شده است، اضافه کرد: برگزاری ورکشاب طراحی و نشست‌های تخصصی در این زمینه ازجمله برنامه‌هایی خواهد بود که آذرماه امسال در محل این نگارخانه اجرا می‌شود.

کد خبر 4776272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha