۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۲۷

امام‌جمعه شاهرود:

برقراری عدالت و محبت به مردم مورد توجه مسئولان باشد

برقراری عدالت و محبت به مردم مورد توجه مسئولان باشد

شاهرود – امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه تکریم مردم مهمترین رسالت مسئولان محسوب می‌شود، گفت: عدالت و محبت به مردم از جمله ویژگی‌های مهم باید مورد توجه مسئولان در نظام اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان بابیان اینکه مردم به تعبیر حضرت امام (ره) ولی‌نعمتان ما هستند، ابراز کرد: مردم از مسئولان در نظام اسلامی عدالت محوری و همچنین محبت و تکریم می‌خواهند.

وی با اشاره به نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر، افزود: یکی از مواردی که در این نامه مورد تأکید قرارگرفته این بیان نورانی حضرت است که می‌فرماید اگر می‌خواهید چشمتان به زمامداری مردم روشن شود عدالت را برقرار و به مردم محبت کنید.

امام‌جمعه شاهرود گفت: عدالت و محبت در جامعه از سوی زمامداران مگر با اهتمام و کوشش تحقق پیدا نمی‌کند لذا خطاب به مسئولان باید گفت به‌گونه‌ای عمل نکنید که مردم خواستار تمام شدن دوران مسئولیتتان باشند.

امینی بابیان اینکه رعایت عدالت زمینه‌ساز طولانی شدن مسئولیت‌ها است، بیان کرد: مردم همواره مسئولانی را در خاطر خود به نیکی یاد می‌کنند که با عدالت‌ورزی نسبت به حل مشکلاتشان مبادرت ورزیده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فخری طی این مراسم به عنوان فرماندار شاهرود انتخاب شد و از خدمات محمد کرم محمدی فرماندار و خرم سرپرست فرمانداری شاهرود تقدیر شد.

کد خبر 4777016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha