۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۴

امام جمعه کاشان:

رهبر انقلاب با سخنان خود آتش فتنه را خاموش کردند

رهبر انقلاب با سخنان خود آتش فتنه را خاموش کردند

کاشان- امام جمعه کاشان گفت: رهبر انقلاب با سخنان خود در حمایت از تصمیم سران قوا برای سهمیه بندی بنزین آتش فتنه را خاموش کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: با فداکاری بسیجیان و نیروی انتظامی فتنه گران نتوانستند هیچ غلطی انجام دهند.

بسیجیان برای دفع فتنه های فرهنگی هم آماده اقدام کنند

وی با اشاره به اینکه بسیجیان در جنگ تحمیلی و فتنه ها به ندای هل ناصر انقلاب و رهبری لبیک گفتند، ابراز داشت: لازم است بسیجیان برای فتنه فرهنگی دشمنان و تهاجم فرهنگی آنها که رواج ابتذال در جامعه را باعث می شود نیز ورود کنند و با انجام کارهای فرهنگی و ترویجی فرهنگی و آتش به اختیار با دشمن مبارزه کنند.

امام جمعه کاشان با اشاره به حوادث هفته گذشته در سطح کشور که به بهانه افزایش نرخ بنزین اتفاق افتاد، تصریح کرد: یکی از مسائلی که تمام کارشناسان آگاه کشور از همه جناح ها و با هر طرز تفکر به آن اعتقاد دارند و باور دارند که برای اصلاح امور اقتصادی لازم است اصلاح بحث یارانه هاست.

پرداخت سالیانه ۹۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان توسط دولت

وی با بیان اینکه دولت به غیر از وجه نقدی که به حساب یارانه بگیران واریز می کند سالیانه حدود ۹۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان میپردازد، بیان داشت: از این مبلغ ۶۰۰ هزار میلیارد تومان مربوط به یارانه پنهان بخش انرژی، نفت، گاز و بنزین است.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه مبلغ یارانه پنهان بنزین در سال ۲۵۰هزار میلیارد تومان است، اظهار داشت: امروزه طبقه ثروتمند ۲۳ برابر مردم عادی از این یارانه دولتی استفاده می کند.

بنزین ارزان باعث قاچاق فراوان به کشورهای همسایه می شود

وی با بیان اینکه به واسطه مصرف زیاد بنزین ایران دومین کشور در جهان است که بنزین ارزان دارد، ابراز داشت: ارزان بودن بنزین در ایران باعث قاچاق زیاد آن به کشورهای همسایه می شود به نحوی که در سال هزاران میلیارد تومان به جیب قاچاقچیان بنزین می رود.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه چاره در سهمیه بندی بنزین است، تصریح کرد: البته انتقادی که به دولت است طرح این موضوع توسط دولت بود که باعث شد تا به جامعه یک شوک وارد بشود.

وی با طرح این سوال که چرا دولت از مدت ها قبل برای این موضوع مردم را آماده نکرد، بیان داشت: دشمن بر اعمال روش نفوذ متاسفانه از اعلام گرانی بنزین باخبر بود و از مدت ها قبل برای ایجاد اغتشاش و آشوب توسط عواملش برنامه ریزی کرده بود.

حجت الاسلام اسلامی تبار با بیان این موضوع که یک شبه نمی توان این حجم آشوب و اغتشاش را برنامه ریزی کرد، افزود:  با سخنان رهبر انقلاب مبنی بر کار کارشناسی سران سه قوه برای سهمیه بندی بنزین، تمام نقشه های دشمن نقش بر آب شد.

سخنان رهبر انقلاب در حمایت از تصمیم کارشناسی قوا باعث عصبانیت دشمن شد

وی با اشاره به اینکه سخنان رهبری بسیار دقیق، به موقع و باعث ناراحتی و عصبانیت دشمن شد، اظهار داشت: دشمن فکر کرد همزمان با گرانی بنزین رهبر انقلاب هم با این اقدام مخالفت خواهد کرد تا بتواند در کشور جنگ داخلی ایجاد کند که با سخنان حکیمانه رهبر انقلاب تمام توطئه ها و دسیسه های آنها به شکست انجامید.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه بعد از سخنان مقام معظم رهبری تمام تهمت و تخریب ها به سوی ایشان روانه شد، تصریح کرد:سخنان رهبری در ابتدای این هفته برای حمایت از تصمیم کارشناسی سران سه قوا همانند تصمیم امام خمینی(ره) در پذیرش قطعنامه بود که حتی خیلی از مردم و مسئولین هم انتظار این سخنان را نداشتند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با ایراد سخنان خود در ابتدای هفته باعث شد که آتش فتنه در نطفه خاموش شود.

کد خبر 4778037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha