۳ آذر ۱۳۹۸، ۱:۵۷

نوبخت :

یارانه سوخت ۶۰ میلیون نفر پرداخت شد/ سایر متقاضیان ثبت نام کنند

یارانه سوخت ۶۰ میلیون نفر پرداخت شد/ سایر متقاضیان ثبت نام کنند

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به واریز یارانه سوخت برای ۶۰ میلیون نفر اعلام کرد که یارانه دیگر متقاضیان دریافت یارانه درصورت ثبت درخواست وتایید در وزارت رفاه ماه آینده قابل پرداخت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمدباقر نوبخت در استودیو نگاه یک شبکه اول سیما گفت: همانطور که پیشتر هم اعلام کرده بودیم، مبالغ حاصله از فروش و صادرات بنزین در سه مرحله به حساب ۶۰ میلیون نفر تحت ۱۸ میلیون خانوار واریز می شود و امشب مرحله سوم این اتفاق انجام می‌پذیرد.

او ادامه داد: طرح واریز یارانه سوخت (بنزین) برای ۶۰ میلیون نفر (۱۸ میلیون خانوار) بود، اما با تاکید آقای رئیس جمهور قرار شد هر کسی که از ۶۰ میلیون تا حدود ۸۴ میلیون جمعیت کشور متقاضی دریافت این یارانه بنزین باشند با توجه به ساز و کار تعریف شده از سوی متولی این امر یعنی وزارت کار می‌توانند به صورت سامانه‌ای و غیر حضوری درخواست خود را اعلام کنند پس از بررسی‌ها و کمتر از یک ماه نتیجه به سازمان برنامه و بودجه اعلام می‌شود و واجدین شرایط مشمول دریافت یارانه خواهند بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: برای آن دسته افرادی که پس از بررسی مجدد مشمول دریافت یارانه بنزین می‌شوند در ماه آینده دو نوبت واریز صورت می‌پذیرد تا با دریافت کنندگان قبلی در یک سطح قرار بگیرند.

نوبخت گفت: در نظر داریم برای ایجاد نظم در پرداخت‌های یارانه‌ای و حقوق به مردم، ماه را به سه بخش تقسیم و در ۱۰ روز اول یارانه‌های حمایتی معیشتی را پرداخت کنیم، ۲۰ هر ماه یارانه‌های هدفمندی را پرداخت کنیم و حقوق‌ها را هم ۲۸ هر ماه بپردازیم البته زمان دقیق پرداخت‌ها به مردم اعلام خواهد شد.

او با بیان اینکه به حمدالله تورم کاهش یافته است ادامه داد: این جمله بدان معناست که روند افزایش تورم کند و آهسته شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اگر درآمد دولت از محل آزاد سازی نرخ سوخت بیشتر از ۳۱ هزار میلیارد تومان شد بدون آنکه ریالی از آن به بودجه وارد شود مستقیم به حساب مردم واریز خواهد شد.

نوبخت با بیان اینکه مصرف روزانه بنزین در کشور حدود ۸۹ میلیون لیتر است، افزود: حدود ۶۳ میلیون لیتر روزانه به صورت سهمیه‌ای با نرخ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌گردد آنچه باقی می‌ماند و با نرخ ۳ هزار تومان آزاد عرضه می‌شود ۲۵ میلیون لیتر می‌باشد که با اجرای طرح سوخت یارانه‌ای می‌توانیم روزانه ۶ میلیون لیتر صرفه جویی کنیم.

او تصریح کرد: در حال حاضر مصرف بنزین در کشور به صورت تصاعدی رو به افزایش است در سال ۹۵ مصرف روزانه بنزین ۷۴ میلیون لیتر بود که در سال ۹۶ به ۷۷ میلیون لیتر افزایش یافت، سال ۹۷ هم به ۸۸ میلیون لیتر و امسال هم به بیش از ۹۰ میلیون لیتر رسیده است پیش بینی می‌شود این رقم تا پایان سال به ۹۶ میلیون لیتر هم برسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مردم باید بدانند که انگیزه دولت از اجرای طرح بنزین یارانه ای، جبران کسری بودجه نبود، زیرا آقای روحانی به این شرط طرح را پذیرفت که ریالی از درآمد طرح به بودجه واریز نشود.

او ادامه داد: اگر با همین روند افزایش مصرف روزانه بنزین پیش برویم سال ۱۴۰۰ به وارد کننده بنزین تبدیل می‌شویم تا آن زمان هم که دیگر دولت فعلی به انتهای خود رسیده است، اما دولت بعدی هم برادران ما هستند و نباید کار را برایشان دشوار سازیم.

نوبخت ادامه داد: دشمن خبیث ما (آمریکا) بعد از سال ۱۴۰۰ اجازه واردات بنزین به ما نمی‌دهد تصور کنید اگر دشمنان ما به همین شدت که گوشت و دارو را تحریم کرده اند بنزین را هم تحریم می‌کردند چه اتفاقی رخ می‌داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ما اگر بنزین را ۵۰ سنت بفروشیم درآمد حاصله را به حساب مردم واریز می‌کنیم، ولی دیگر وارد کننده نخواهیم بود به این ترتیب کشور را هم از عوارض واردات بنزین نجات داده ایم.

وی افزود: آنچه که در راستای افزایش نرخ سوخت در کشور عملی شد اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بود در ضمن به قدر کافی هم رسانه‌ها از جمله رسانه ملی از ضرورت و چگونگی افزایش نرخ بنزین صحبت کردند ضمناَ این طرح دوباره در برنامه ششم توسعه تکرار شد و طی آن نمایندگان مردم به دولت اجازه دادند قانون هدفمندی در سال‌های برنامه ششم توسعه اجرایی کند.

وی ادامه داد: گفتنی است نمایندگان طبق قانون هدفمندی یارانه‌ها اجازه افزایش دیگر حامل‌های انرژی مانند برق و آب و ... را هم داده اند ما فعلا این قانون را در قیمت بنزین اعمال کرده ایم.

نوبخت گفت: دولت آقای روحانی در دو نوبت و در سال‌های ۹۳ و ۹۴ افزایش قیمت‌ها را انجام داد دولت قبل نرخ بنزین را از ۱۰۰ تومان به ۴۰۰ تومان و دولت ما این رقم را یکبار به ۷۰۰ و سپس به ۱۰۰۰ تومان افزایش داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: وقتی دولت قبلی نرخ بنزین را از ۱۰۰ به ۴۰۰ تومان رساند حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان درآمد نصیب دولت کرد که باید در سیستم هدفمندی یارانه‌ها توزیع می‌نمود، اما طبق قانون ۵۰ درصد این رقم می‌بایست میان مردم توزیع شود، ۳۰ درصد به کار و اشتغال اختصاص یابد و ۲۰ درصد هم نصیب خزانه دولت گردد، اما دولت نهم و دهم هر سال ۱۲ هزار میلیارد تومان از خزانه دولت برداشت کرد و به این ۳۰ هزار میلیارد تومان افزود و حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان به عنوان یارانه میان مردم تقسیم کرد به این ترتیب ما هم فکر کردیم باید سالانه ۱۲ هزار میلیارد تومان از خزانه دولت برداریم و به مردم بدهیم.

او افزود: دولت ۱۱ و ۱۲، برای بحث یارانه ها، عمده تمرکز خود را بر روی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار داد و حتی سعی کرد که یارانه این دهک از جامعه را افزایش دهد.

نوبخت تصریح کرد: پس از دومین مرحله افزایش نرخ بنزین به ۱۰۰۰ تومان در سال ۹۵، مجلس در سال ۹۶ اجازه افزایش دوباره را به دولت نداد سال ۹۷ هم وضع و اوضاع واردات و صادرات و تامین کالاهای ضروری با مشکلات و ناهماهنگی‌هایی همراه بود، چنین شد که امسال را برای اصلاح قیمت مناسب دیدیم. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اگر در کشورمان به یکدیگر رحم کنیم دیگر نیازی نیست بالا سر هر فرد یک مامور و بازرس قرار دهیم.
 
محمدباقر نوبخت  افزود: در کشورمان به اندازه کافی ظرفیت و توان نظارتی وجود دارد، دولت هم به قدر کافی برای جلوگیری از تورم و افزایش قیمت‌ها اراده منسجم دارد.

او ادامه داد: برخی معتقدند دولت با اجرای فلان کار می‌خواهد کسری بودجه خود را جبران کند، حقیقت این است که دولت هیچ نیازی به ریالی ندارد و رقمی عاید دولت نمی‌شود و هر آنچه هست به مردم بر می‌گرداند حال چه در طرح‌های عمرانی‏، چه طرح‌های تولیدی یا حقوق و درآمدهای کارمندی، یکی از عوامل موثر بر افزایش حقوق و دستمزد کارمندان افزایش درآمد دولت از طریق مالیات است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۹ هزار میلیارد تومان از بودجه صرف طرح‌های عمرانی شده است، افزود: اگر درآمد دولت از مالیات بیشتر می‌شد می‌توانست ارقام بالاتری را به بخش‌های عمرانی و آبادانی کشور اختصاص دهد تا افراد بیشتری مشغول به کار و اشتغال شوند پس یکی از درآمدهای سالم دولت، مالیات است.

نوبخت با بیان اینکه تا پایان سال امسال کسری بودجه نخواهیم داشت، عنوان کرد: امروز پیش نویس بودجه سال ۹۹ را تقدیم دولت کردیم.

او با اشاره به اوضاع ارز و ثبات بازار افزود: با توجه به همت دوستان ما در بانک مرکزی امید می‌رود که باز هم بتوان نرخ ارز را کنترل و ثبات بازار ارز را حفظ نمود خوشبختانه از حیث ارزی وضع خوبی داریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: آنچه گفته شد که قرار است با تک نرخی کردن ارز، رقم ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را بالا ببریم صحت ندارد، آقای رئیس جمهور دستور داد که سال آینده هم همه اقلام اساسی کشور با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی وارد گردد.

کد خبر 4779142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کاربرعمومی IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      71 1
      دروغگوها!!!!!!!
    • سلام IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      58 6
      اگر یارانه حق است باید به همه داد، اگر نیست ...
      • US ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
        9 0
        اشتباهی منفی خورد حق همه است درست میباشد
    • حسین رجبی شیرخوارکلایی IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      60 3
      سلام چرا من شامل سهم معیشتی پول بنزین نشدم مگر سرمایه دارم؟ یک کارگر هستم درآمدم زیر دو ملیونه اونم با کلی قسط بانک. شمارو به حضرت فاطمه زهرا به همه دادید به منم بدید لطفا
      • RU ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
        0 0
        برای حق خودت التماس می کنی؟ 😭😭😭گریه داره واقعا به مرگ گرفتن و به تب راضی شدیم
      • ح IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
        0 0
        پسر خوب چیزی که حقته کن نباید التماس کرد در ضمن توی این مملکت دادن و ندادن یکیه ثروت مملکت مال 20درصده دلیلش هم کشف منابع جدید نفتی و بعد از آن افزایش سه برابری بنزین
    • IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      58 0
      خیلی جالبه افرادی که ثروتمندتر هستند دریافت کردند ولی ما که کارگریم باید بریم ثبت نام کنیم...
    • IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      41 0
      دروغ
    • IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      32 2
      کجا ثبت نام کنند اون کد دستوری که اعلام کردن قطع می باشد
    • ایرانی IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      39 1
      چجوری ثبت نام کنیم؟؟؟؟ پیام میده این سرویس برای شما فعال نمییاشد
    • بلبل ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      16 0
      کجا ثبت نام کنیم چکاری هست کسیکه یارانه میگیره حسابش تغییر میکنه
    • بدبخت IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      32 1
      به من کارگر متاهل با ماهی دو تومن قسط یارانه بنزین ندادن . خداشاهده به کسایی از اطرافیانم دادن که وضعشون از من بهتره ...
    • یک دبیر IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      34 0
      سلام. اعلام کردید که معلمان جزو اقشار دریافت کننده کمک معیشتی هستند دیشب مرحله سوم هم واریز شد و برای من با ۲۸ سال سابقه کار و دریافتی زیر ۳ میلیون یارانه کمک معیشتی واریز نشد.
    • الله IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      29 0
      من بدبخت کارگر روز مزد هستم هیچی برام نیومده
    • سید IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      33 0
      مهر پیگیر باش.بسیاری از کسانی که یارانه بگیر هستند به حسابشون چیزی نیومده ها.اصلا از کجا معلوم به ۶۰ میلیون نفر واریز کردند.باور کنید خیلی ها واریز نشده
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      23 1
      کی به 60 میلیون نفر واریز کرده اید من که نگرفته ام
      • نم نیوز IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
        7 1
        60 میلیون .... ریال ... که میشه 6 میلیون!! بابا نکنه اینجا هم چهارتا صفر حذف کردید!!
      • بلبل سر گشته IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
        0 0
        منظور رئیس جمهور بیست میلیون نفر واریزی هستش و شصت میلیون نفر واریز نمیشه ...
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      29 1
      چرا اینهمه دروغ میزنید که به حساب 60میلیون نفر واریز کردید در حالی که ما از عشایر و روستاییان زابل هستیم ودر منطقه ما به هیچ خانواری پرداخت نشده
    • میراب IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      26 0
      دروغ میگن
    • محمد IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      22 0
      س.من متعجبم درجمع کارگری ماکه هفت نفرهستیم حتی یک نفر شامل طرح نشده پس این شصت میلیون کی هستند؟ مدیرمان گرفته که البته بنده خدا وضع مالی خوبی نداره دیگه فقط سه تا ماشین و یک کارخانه داره
    • جواد کارخانه AE ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      22 1
      خیلی ریخته باشن برای ۳۰ میلیون نفر. ما که یارانه بگیر بودیم برامون نریختن. #بی عدالتی
    • محمودی IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      25 1
      سلام چرا برای ما واریز نشده؟؟
    • افتخاری IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      24 1
      اولا پرداخت به 60 میلیون نفر دروغه چون از هر کی می پرسیم می گه ما نگرفتیم ، دوما تو کدوم سایت باید درخواست بدیم ؟ چرا آدرس سایت اعلام نمی کنند؟
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      23 0
      از هر کی میپرسی میگه نریختن
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      15 1
      من از کارمندان دانشگاه ازاد هستم.برای هیچ کدوم از همکاران ما هم واریز نشده. جالب هست پس این شصت میلیون چه کسانی بوده اند؟؟ ؟؟؟؟؟؟. کارمند دانشگاه آزاد با دریافتی یک میلیون ششصد مشمول دریافت نشده ؟؟؟؟؟
    • علی IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      23 0
      سلام . جالبه من در کل خانواده و اقوام سوال کردم فقط یک خانواده رو واریز کردن فکر کنم دولت به اشتباه یک میلیون خانوار واریز کرده خخخخ اینم از سیاست دولت است از 60 میلیون 1 میلیون واریز می کنن
    • فرهنگی ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      18 0
      |آقا همه دو دوتا رو دیگه بلدیم. از ده نفر بپرسید برای شما این مبلغ واریز شده ببینید برای چند نفر واریز شده. من تا حالا از هر کی پرسیدم گفتن واریز نشده پس این 60 میلیون کجای این کره خاکی هستند
    • امیر IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      21 0
      آقای نوبخت سیاست های شما و دولت قبل همه باعث وضع فعلی شده و امثال من و دیگرانی که حقوق بگیر هستیم زیر فشار زندگی داریم له میشیم
    • محمد IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      16 1
      قرار نبود به حساب مردم سرک بکشید...تجسس درمکتب اسلام را حلال کردید
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      15 0
      دروغه !!!! از خبرگزاری وزین مهر میخوام این موضوع را به جد بررسی کنه خیلی ها این مبلغ را دریافت نکردند! باید مشخص بشه این شصت میلیون نفر چه کسانی هستند.
      • SG ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
        0 0
        ما چند روز منتظریم. همش دروغه از هر کس می پرسیم میگن به ما ندا ن .چطوری باید از هر چهار نفر سه نفر میگرفتم اخه گفتن ۶۰ میلیون کمک معیشت میگیرن .همش دروغ
      • SG ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
        0 0
        ما چند روز منتظریم. همش دروغه از هر کس می پرسیم میگن به ما ندا ن .چطوری باید از هر چهار نفر سه نفر میگرفتم اخه گفتن ۶۰ میلیون کمک معیشت میگیرن .همش دروغ
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      21 1
      من که به خدا مستاجرم و الان چند ماه دندانم درد میکنه پول ندارم برم دکتر، واریز نشده
    • داور IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      24 0
      من فکر نمیکنم که شما برای شصت میلیون نفر پول واریز کرده باشید برای من که نریخته و خیلی از آشنا ها هم ریخته نشده
      • هومان IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
        0 0
        دقیقا مشکل ما هم همینه. نه واسه ما و نه واسه هیچکدوم از آشناهای ما واریز نشده. همش دروغ میگند به مردم.
    • ندیم IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      سلام من کارمندم یارانه میگیرم ولی پول بنزین واریز نکردن
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      سلام این هم کار سیاست هست سیاست یعنی دروغ الکی میگن به 60میلیون نفر وایز کردیم کسی حرف اینها راقبول نکنند
    • فرزاد IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      چه واریزی. دروغ دروغ دروغ آخه چرا این همه فریب کار هستین. الان داخل جمع کارگری ما فقط به یک نفر واریز کردن چهار نفر دیگه واریزی نبوده.
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      این خبر دروغ است به هیچ وجه به 60 ملیون نفر واریز نشده است کافیست یک امارگیری از اطرافیان خود انجام دهید تا متوجه دروغ انها بشوید طبق این خبر باید از 8 نفر 6 نفر این کمک را دریافت کرده باشد
    • محمد IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      مرسی بابت ۴ دلار یارانه باهاش 4کیلو هویج خریدم آخه آب هویج میگن برا چشم مفیده...نوبخت مچکریم روحانی ممنون.بابت تحقق وعدهای انتخاباتی همه چی اوکیه..همه جا اروم..منم خوشبختم
    • سعید IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      من کافینت دارم از مراجعه افراد زیادی که میشناسم مطمئنم که برای 30 میلیون نفر هم واریز نشده
    • عادل IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      من که یک بازنشسته تامین اجتماعی ام وجزو طبقه کم درآمدجامعه ام ازدریافت مبلغ اعلام شده محروم شده ام.
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      چرا دروغ میگید.ما که یارانه بگیر بودیم چیزی برامون نریختن
    • علی گرگیچ AE ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      دروغ میگه این کدملی من که یارانه میگیرم ولی یارانه ی بنزین واریز نشده از خدا بترسید. 3621096493
    • اریایی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      دروغ دروغ دروغ
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      18 1
      آمارتونو از کجا درآوردید؟ کد دستوری تونم که کار نمیکنه.الان من با چهار سر عائله و حقوق بازنشستگی دو تومن جزو این آمار حساب نمیشم؟؟؟ خدا از باعث و بانیش نگذره...
    • عبدالعزیز IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      9 1
      سلام, من یک کارگر هستم که تازه عروسی کردم و نه ماشینی دارم و نه خونه‌. من موندم چرا به من تعلق نگرفته. خواهشا پیگیری کنید
      • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
        0 0
        چونکه ماشین نداری
    • م IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      9 0
      بخدا سرکاریه... خدا روشکر کنیم از حسابمون برداشت نکردن واریزشون پیشکش
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      6 0
      من یک کارمند هستم هزینه بچه‌ها هم باید گاهی بدهم رفت و آمد به روستای محل تولد باید بکنم جهت سرکشی به مادر و... یارانه سوخت به من ندادند سامانه اعتراض هم باز نمی شود چه کنم؟ امام زمان خودت بیا
    • NAZER IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      4 0
      د..... پیام میده " نهاد مورد نظر پاسخگو نمی باشد " همه مراحلش که طی میشه آخر اینو میگه ... مثل یارانه سرکاریم ؟!!
    • سلام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      8 0
      ما هم که لیست تامین اجتماعی داریم و کارگر هستیم واریز نشده
    • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      9 0
      بیچاره مردم کجا بایستی این فقر و فلاکت و داد بزنن که مجرم شناخته نشن
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      12 0
      چرا دروغ می گویید من فرهنگی بازنشسته هستم و هیچگونه واریز کمک معیشتی به حساب من واریز نشده و کد دستوری هم قطع است. چرا با شعور مردم بازی می کنید؟
    • عباس احمدی IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      5 0
      آقای نوبخت رئیس جمهور قبلی «احمدی نژاد» یارانه را بخاطر گران کردن حامل انرژی داد شما چرا بنزین را گران کردید؟ داشتن ماشین و خانه حق خانواده است
    • سلام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      13 1
      برای من هم که بیکار هستم و هیچ درآمدی ندارم هم پرداخت نشده
    • عباس احمدی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      آقای نوبخت یارانه بنده را چرا قطع کردید ایا داشتن یک ماشین ویک خانه حق یک خانواده نیست متشکرم
    • جلال IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      دنبال یقرون دو زارید حوصله دارید برید کهر کنید پول تو مملکت زیاده
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      12 4
      واسه هیچکدوم از همکارای من هم نریختن هممون کارگریم
      • محمد IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
        0 0
        از هرکس می پرسم میگه واریز نشده برام شده سوال نکنه برای هیچکس واریز نشده و همه سر کاریم
    • مری IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      به کدوم ۶۰ میلیون نفر دادید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من از هرکی میپرسم میگن برای ما نریختن ، مگه قرار نشد یارانه سوخت برای کاگرای بی سرمایه که نه خونه دارن نه ماشین نه دارایی باشه ؟ عدل الهی اینه !!!! واقعا که
    • صمدی NL ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      چطور شد ؟ من یک کارگر بازنشسته و مستاجر هستم و دو فرزند دانشجو دارم و فقط یک خودروی داخلی ارزان بنام خود دارم. چرا به من تعلق نگرفت ؟ این 60 میلیون برچه مبنی انتخاب شدند ؟
    • رسولی IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      سلام من سوالی داشتم سوالم اینه کسانی که قبلا به دلایلی یارانه ثبت نام نکردن والان هم زندانه چکار باید کرد چطوری به لیست یارانه پدرمادرش اضافه کنیم
    • ق رحیمی IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      بازنشسته با سه میلیون حقوق و کلی قسط برای ازدواج فرزند و خبری از یارانه معیشت نبود و کلی افراد وابسته مانند بنده واریز نشده دولت دروغ می گوید
    • رضا IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      با سلام من متاهل و با داشتن دو فرزند یکی 7ساله و دیگری 14 ساله و همسر خانه دار (شاغل نیستند) الان سه سال است که بیکارم پس از 18 سال خدمت تعدیل نیرو شدم و ماهی یک میلیون هفتصد هزار تومان بیمه بیکاری
    • روناک IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      سلام ،،،یارانه معیشتی به حساب ماهم واریزنشده .همسرم درمکانیکی کارآموزهست باحقوق زیر دوملیون وباکلی قسط وام یارانه بگیرهستیم وبه سختی امورات مون میگذرونیم تحت پوشش هیچ بیمه ای حتی درمانی نیستیم
    • حسن IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      نریختن.همش دروغ بود.دیگه دروغ گفتن داره واسه رئیس جمهور هم عادی میشه.عجب مملکت گل و بلبلی
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      ما یک روستای ۵۰۰۰ نفره ۶۰ نفر پولدبنزین ریختن حتی هستن کسانیکه وصعشون خیلی افتضاحه ولی پول بنزین شاملشون نشده
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      این کد دستوریتون هم سر کاریه به ۶ میلیون نفر هم پول بنزین ندادین چه برسه ۶۰ میلیون
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      حداکثر برای شش میلیون نفر واریز کردند... پیگیری کنید
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      جمع کنید این بساط را برید دیگه مردم را با این دروغگوی تان دارید به ستوه در میاورید مگر اون ۲۰میلیون امریکایی هستند چرا حق را ازبین میبرید
    • رضا IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      سلام. خدای دروغ گفته به ۱۰ملیون هم ندادن . شما بیا ثابت کن که راست گفته .
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      من بازنشسته هستم واریز نشده بد رفتار مکنید
    • حسن نوروزی اصل IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      من باز نشسته وزارت کشاورزی هستم زیرسه میلیون حقوقم است یارانه بنزین دریافت نکردم
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      چندبارنظرم را نوشتم حتی اجازه داده نشد نوشته ام کامل شود چه برسه به ارسال آیا این نظرخواهی ازمردم است یا سرگرم شدن ملت بهتربگم سرکارگذاشتن ملت؟؟؟
    • حسینی IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      سلام ،بنده هم یازنشسته هستم ،به حساب بنده هم نریختند ،فکر میکنم این حرف جناب نوبخت مثل بقیه حرفهاش توجیه منطقی ندارد وفقط یک بیان نادرسته برای توجیه کارهای خارج از انصاف دولتش .
    • رها IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      دروغگو یارانه کی واریز شده من بازنشسته هستم چرا پول به حسابم نیامده از هر کس هم می پرسم همه میگویند برای ما هم نریخته اند
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      اصلا نزاشتید نظر و نوشته ام را کامل کنم برای چندمین بار درچنددقیقه صفحه ایکه مینوشتم پاک شد نوشته ام کامل نشد که به ارسال برسد عجب عجب عجب ازمردم نظر خواهی میکنید
    • عرفان IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      سلام برا خانواده چهارنفره ماهم ۱۰۳تومن واریز کردن.یعنی ما رو جز دونفره ها حساب کردن.برا ی عده هم که اصلا واریز نشده.این چه مسخره بازیه درست کردن یعنی باور کنیم اشتباه پیش اومده
    • یاسوج IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      تو که راست میگی مومن . دروغ هم که حرام نیست مومن. مردمم که متوجه نمیشن. بازم بگم؟
    • مهدی RO ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      بردروغگو لعنت خدا و مخلوقاتش برا ما که یارانه بگیر هستیم واریز نشده.
    • مهدیار IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      تو رو خدا انقدر دروغ نگید من با دو تومن حقوق و ماهی یک و نیم قسط تعلق نگرفت خدا لعنت کنه دروغگو های بی وجدان رو
    • سمیه IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      این ۵۵۰۰۰ تومن که چیزی نبود حتی ۱ میلیون هم بدن بازم کمه
    • مهدی IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      خبری نیست
    • نیلوفر GB ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      دردی‌ رادوانمی‌کند
    • علیرضا IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      من هم شامل نشدم . چه سندی برای پوشش ۱۸ میلیون خانوار یا به قولی ۶۰ میلیون نفر وجود داره که ما از هرکی میپرسیم میگه به ما هم ندادن؟؟؟؟؟
    • بدبخت IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      یارانه بنزین برای من واریز نشده یک ماشین ۲۰۶ دارم و مستاجر آقای نوبخت تشخیص داده که جزو بیست میلیون باقیمانده هستم و نیازی به یارانه ندارم انشالله که روز خوش نبینید
    • امین IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      باسلام به اطلاع میرساند هیچگونه یارانه کمک معیشتی وسوخت به حساب سرپرستان خانوار واریزنکردند و این یک دروغ محض است و علاوه بر این یارانه اصلی برخی کارمندان و حقوق بگیرانم قطع شده ،جای تاسف داره...
    • علی IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      دروغگو هیچ به 10 میلیون نفر داده نشده
    • سید غلامحسین صالحی دیدارگاه IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      یعنی جناب ریس برنامه و بودجه من با حقوق بازنشستگی یک و پانصد رو ندیدی که جزو تامین اجتماعی ها برام واریز کنی اخه چجور محاسبه کردی واقعا خودتون با این حقوق با این گرونی میتونی سر کنی
    • حسن IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      0 0
      من بازنشسته هستم و یارانه بنزین به من پرداخت نشده.به هیچکدام از اطرافیان هم ندادن.چرا الکی میگین.
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      0 0
      برای من واریز شد
    • صحبت الله برتری پارکی IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      0 0
      بیکارمطلق بودن هیچگونه در آمد سرپرست خانواده ای با دو دانشجوی فوق لیسانس.به سختی تاتاثیر معیشتی هستم ...چاره ای
    • رضا امیری IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      0 0
      یه بنده خدایی میگفت من ۳۰ تا کارگر دارم پولم به موقع ریختن اما برای کارگرام نریختن میگفت من اصلا نیازی به این مبلغ ندارم اما اونا به نون شب محتاجن...شما با خودتون چند چندین واقعا؟
    • سیّدمحمّدزعفرانچی IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      0 0
      11.25/2019
    • کیانی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      0 0
      برای خانواده های ما هیچ کدوم واریز نشدباز کی این وسط پولها رو بالا کشید خدا میدونه...
    • فاطمه IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      0 0
      ممنون مرسی بابت حمایت معیشتی خیلی تشکر میکنم بازم مرسی
    • مصطفی IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      4 0
      دروغِ،برا بازنشستگان آموزش و پرورش واریز نشده وفقط برا مدیران و پولداران واریز شده
    • علی IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      0 0
      من بازنشسته بانک هستم با دومیلیون تومان حقوق باداشتن عروس وداماد وسه نوه یارانه بنزین به من تعلق نگرفته کجا ثبت نام کنیم بی برنامگی تا کجا؟
    • یاسر IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      0 0
      خدایی خودتون خجالت نمیکشید اینقدر دروغ میگین خدا جوابتون بده که اینقدر دروغ میگین کجا شصت میلیون نفر واریز کردین خدایی خجالت داره همین دروغ بسه
    • رضا IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      1 0
      والا من از هرکسی که سوال کردم میگن که بحساب ما چیزی اضافه نشده
    • محمد باقر IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      1 0
      من بازنشسته تامین اجتماعی هستم و ماهی 2 م حقوق می گیرم برای من واریز نشده چرا جایی را مشخص نکردید برای ثبت نام ولی برای ما مشخص شده که بنزین را لیتری 3 ت بدهیم
    • سلام AE ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      1 0
      ای کاش رئیس جمهور محترم به شعور مردم احترام میذاشتن وسهمیه 1000 تومنی افرادی که مدیریت سوخت کردن رو قبل از پایان ماه نمیسوزندن، 100 لیتر توی کارتم سوخت شد، اون هم توی مسافرت...
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
      0 0
      دروغ میگویید من از هرکس پرسیدم برای شما واریز کردند خندید 😁
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
      0 0
      😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
      0 0
      کو😡😡به ما که کارگر بودیم ندادین نوبخت😒😒