۶ آذر ۱۳۹۸، ۶:۰۱

مهر گزارش می‌دهد

چالش جاماندگان کمک معیشتی/چرا کد رهگیری برای افراد ارسال نمی‌شود؟

چالش جاماندگان کمک معیشتی/چرا کد رهگیری برای افراد ارسال نمی‌شود؟

اگرچه مطابق با اعلام رسمی متولیان، مقرر است پس از ۲۴ ساعت از ارسال پیام به سامانه #۶۳۶۹* کد رهگیری ارسال شود، اما بررسی ها نشان می دهد برای برخی از افراد هنوز کدی ارسال نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان سومین مرحله از دور اول پرداخت کمک های معیشتی به ۱۷.۷ میلیون خانوار ایرانی، سامانه ای تحت عنوان #۶۳۶۹* برای ثبت درخواست های جدید متقاضیان اعلام شد.

مطابق با اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متقاضیانی که موفق به دریافت کمک معیشتی در دور اول نشده اند باید تا ۱۰ روز کد ملی خود را (سرپرست خانوار با سیم کارت به نام خود) به این سامانه ارسال و تا ۲۴ ساعت بعد کد رهگیری را دریافت کنند.

حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی دولت چند روز قبل گفته بود:« برای جلوگیری از ازدحام و ترافیک فقط سرپرست خانوارها به این سامانه مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و نتیجه هم در مدت ۲۴ ساعت اطلاع رسانی خواهد شد.»

وی دیروز هم از ثبت درخواست ۵.۴ میلیون خانوار در سامانه مذکور خبر داده است که بررسی های میدانی و تماس های مردمی نشان می دهد برای بسیاری از آنها کد رهگیری ارسال نشده است. 

ثبت درخواست های بی نتیجه

در این بین، از روز نخست اعلام آدرس این سامانه، در ابتدا شاهد اختلالات گسترده و عدم دسترسی به ویژه در خطوط همراه اول به سامانه مذکور بودیم. حال که اختلالات دسترسی به سامانه به حداقل رسیده است، مشکل دیگری مبنی بر «عدم ارسال کد رهگیری» هویدا شده که به نگرانی متقاضیان دامن زده است. در ادامه بخشی از پیام های مربوط به عدم دریافت کد رهگیری بازنشر می شود:

یکی از مخاطبان مهر در پیامی نوشته است: «سلام. بازنشسته ناجا هستم. ما چهارنفریم یارانه هم بر اساس ۴ نفرمیگیریم. ولی بسته کمک معیشتی ۱۰۳ هزار تومن واریز شده برامون یعنی فقط ۲ نفر. به کجا اعتراض کنیم کد ۶۳۶۹ روهم میزنم ثبت شد ولی پیامکی نیامده»

یکی دیگر از متقاضیان در تماسی با خبرگزاری اعلام کرد که «بنده به عنوان سرپرست خانوار با سیم کارتی که به اسم خودم بوده، از روز نخست با سامانه ۶۳۶۹ ارتباط گرفتم اما با گذشت دو روز هنوز پیامی تحت عنوان کد رهگیری برای من ارسال نشده است، فقط پیامی به مضمون اینکه «با این شماره با شما در ارتباط خواهیم بود» برایم ارسال شد.»

همچنین مخاطب دیگری برای مهر نوشته است: «مگه نگفتند بعد از فرستادن کدملی ۲۴ ساعت بعد کد رهگیری براتون ارسال میشه، الان ۴۸ ساعت شده پس چرا کد رهگیری نیومده برای من؟»

یکی از دیگر متقاضیان در پیامی به مهر نوشته است: «تا الان صد بار پیام فرستادم برای ۶۳۶۹ اما هیچ کد رهگیری نمیاد.»

مخاطب دیگری نوشت: «چرا بعد از کلی وررفتن با کد دستوری اعلام شده برای ثبت کد ملی ، و بعد از گذشت بیش از ۲۴ ساعت هیچ پاسخ و یا کد رهگیری داده نمی شود؟»

کاربر دیگری برای مهر نوشته است: «کد ملی خود را با شماره همراه خود طبق روشی که اعلام کرده اند یعنی با #۶۳۶۹* ثبت کرده ام و ۲۴ ساعت و بلکه بیشتر هم گذشته ولی هیچ پاسخ و یا پیامی دریافت نکرده ام آیا باید دوباره شروع کنم؟»

همچنین یکی دیگر از متقاضیان به مهر نوشت: «دیروز ظهر کد ملی را به #۶۳۶۹* فرستادم ولی با وجود گذشتن ۲۴ ساعت هنوز جواب و کد رهگییری فرستاده نشده.»

شخص دیگری برای مهر نوشته است: «با سلام، بیشتر از ۲۶ ساعت پیش در سامانه اعتراض کد ملی خودم (سرپرست خانوار) رو ثبت کردم ولی کد رهگیری برام ارسال نشده، لطفا پیگیری کنید.»

 به گزارش خبرنگار مهر، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی دولت دیروز گفته به دلیل اختلال در سامانه پیامکی همراه اول سایت در روز نخست با مشکل روبرو شد حال اینکه تعداد ثبت نام کنندگان از طریق شرکت رایتل و ایرانسل به ۱۵۰۰ کد ملی رسید.

این در حالی است که مشکل مذکور محدود به روز نخست نبود و طی روزهای بعد نیز ادامه داشت و اکنون نیز بسیاری از کسانی که موفق به ثبت اعتراض شده اند، هنوز کدرهگیری دریافت نکرده اند.

پیگیری‌های خبرنگار ما برای گفتگو با سخنگوی ستاد شناسایی مشمول طرح معیشتی دولت برای پیگیری این مشکل به نتیجه نرسید. 

کد خبر 4781322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • farid ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      ما مردم بازیچه دست دولت شدیم!
    • اسماعیل IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      من کارمند یکی از ادارات در شهرستان هستم و حدود 25 همکار هستیم اگر حرف دولت راست بود و به بیش از 60 میلیون این کمک معیشتی را داده بود حداقل 3/4 از همکاران من باید این پول را می گرفتند ولی فقط 3 نفر گرف
    • علی اکبر IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      سلام این شصت میلیون کی ها هستن ؟؟؟ همین اطراف تهران خیلی از خانواده های کم‌در آمد که حتی خودرو شخصی هم ندارن شامل یارانه معیشتی نشدن .
    • حمید IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      سلام - کارمند تازه استخدام جهاد کشاورزی با حقوق پایین 2میلیون و دارای مسکن مهر اقساطی و یک پراید و کمک معیشت نگرفتم . ولی کسانی با خانه های میلیاردی دریافت کرده اند . باید برای آنهایی که واریز شده
    • بازنشسته IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      سلام خسته نباشید معلم بازنشسته هستم چندباراین کددستوری را زدم ولی هیچ پیامی نیامده حالادردمون به کجابگیم؟
    • روناک AE ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      سلام من هم کدملی ارسال کردم وثبت شد ولی کدرهگیری برامون نیومده .خواهشا لطفا اطلاع رسانی کنید اینقدرمردم رااذیت نکنن
    • ناشناس IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      با سلام... من هم.کد ملی رو به شماره معرفی شده اعلام کردم .. بعد از بیست و.چهار ساعت پیام اومده هموطن گرامی ظرف یکماه آینده بسته معیشتی بررسی و اعلام.خواهد شد .
    • سعید حمیدی IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      با سلام بنده در روستا زندگی میکنم و کارگر هم هستم نه ماشین دارم و نه حساب بانکی پر از پولی هزار بار به اون کد ارسال کردم اما پیامکی برام نیومده .چه کسی میخواد این مشکل رو حل کنه.اگه خبری نشد چی.
    • آرش IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      این وعده های الکی فقط ملت رو بی اعتماد میکنه نه خونه دارم نه حقوق بالای 4تومن نه سفر خارجه رفتم بیمه بیکاری اقدام کردم اونوقت کمک معیشتی بهم تعلق نگرفته!! تشخیص دهک ها رو کی انجام میده!؟
    • علی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      جالبه که مسئولین جوری صحبت میکنن که انگار اشتباه از مردم و این همه حرف و روش های اشتباه و ناعادلانه رو اونا انجام نمیدن چرا دیگه نمیگن ما مردم خوبی داریم؟ چون صداشون دراومده؟ همیشه باید سکوت کنیم فقط؟
    • روناک AE ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      سلام .بنده دوروز پیش کدملی فرستادم ولی کدرهگیری برامون نیومده .لطفا پیگیری کنید رسیدگی کنند چندوقت بعدهم مهلت تموم میشه دیگه کسی پاسخگو نیست .خواهشا پیگیری کنید
    • رسول IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      با سلام خانواده بنده شش نفر هستیم، اما یارانه کمک معیشتی به مبلغ 138 هزار تومن به حسابم واریز شده. لطفا پیگیری بفرمایید.
    • مرتضی IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      8 0
      به منم ندادن من هیچی از خودم ندارم اینا که حق خوری رو خوب بلدن اینم روش
    • جواد IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      14 0
      سلام.چند روز پیش کد دستوری 6369 رو گرفتم، اعلام کرد که موبایل با کد ملی به نامم نیست، سند موبایل رو به نامم کردم، حالا که کد دستوری رو میزنم میگه درخواست شما تکراریست !!! یعنی درخواست ثبت شده ؟؟
    • ناشناس IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      9 0
      همسرم 8ماهه بیکاره و از بیمه بیکاری استفاده میکنه تو این 8ماهم که نتونسته کارمناسبی پیدا کنه بسته معیشتی که به ما تعلق نگرفته هیچ پیامک کد رهگیری هم نیومده والا نه خونه میلیاردی داریم نه ماشین 250 م
      • علی اکبر IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
        0 0
        والله ما هم نفهمیدیم این شصت میلیون که میگن کیا هستن . کل فامیل ما یک نفر گرفته که خودش هم اعتراف می کنه به نسبت بقیه وضعش بهتره . فک کنم یه جور شانس یا بخت آزمایی بوده
    • مهتاب NL ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      13 0
      ما سه روز پیش ثبت نام کردیم هنوز هیچ کدی نیومده لطفا پیگیری کنید ممنون
    • عبداله علی بیکی علوی هستم IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      9 0
      بنده بااینکه 4 روز است درسامانه طرح معیشتی ثبت نام کرده ام ولی هنوز کد رهگیری برایم نیامده است .به کجا باید رجوع نمایم.ممنونم.
    • لطفی ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      3 2
      کارگر بازنشسته و مستاجر هستم با دوفرزند دانشگاهی و هیچ چیزی بنام خود یا خانواده من نیست. چرا به من تعلق نگرفت. سه روز قبل کد ملی ارسال کردم و هیچ خبری از کد پیگیری نشده. دولت چکار میکند ؟ شفاف بگوید.
      • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
        0 0
        اختلاسگران را میپرورد
    • امیرحسین IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      درآمد بنده حدود یک میلیون وششصد هزار تومان در ماه است و طرح معیشتی دریافت نکردم و کد دستوری نیز فرستادم و خبری نشده. به نظرم این کارها برای بالا بردن سطح نارضایتی مردم از نظام است. مراقب توطئه باشید.
    • moradi IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      سلام. ۳روزی میشه که با کلی مکافات ثبتنام کردیم ولی تاحالا هیچ کدی برامون نیومده الان تکلیف ما چیه!!؟چیکار باید کنیم!
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      سلام بنده ساكن تهران هستم و حقوقي بين 3 تا 4 ميليون ميگيرم ماشينم زير 30 ميليون و فاقد مسكن و مستاجرم يارانه معيشتي به بنده تعلق نگرفته است.
    • سعید IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      من هم از روز یکشنبه درخواست دادم و کد برام نیامد دوباره امتحان می کنم جواب میده کدملی تکراری هست چه کنیم حالا
    • حبیبی IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      سلام پد؛ من از کار افتادس ماهیانه یک میلیون ششصد حقوق میگیره و منم دم بختم اخه خود همین دولت مردا میتونن با یک و ششصد زندگی کنن اونم بنزین ۳ تومنی برا ماهم نریختن کد هم ک میزنیم کد رهگیری نمیفرسته 😕
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      والا من احساس میکنم ههمون سرکاریم یه جورایی.....
    • محمدرضا IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      چرا کد پیگیری برامون ارسال نمیشه الان من سه روز کد ملی مو فرستادم چند نفر دیگه هم رو هم میشناسم برا اونا هم نیومده . در ضمن هممون هم کارگریم و حقوقمون ماهی یک و نیم میلیون میباشد که این پول بنزین برام
    • محمد IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      سلام.برا ماهم کد رهگیری نیومده و از هرکس هم که پرس وجو میکنیم براش کد رهگیری نیومده و به خاطر همین حضوری مراجعه میکنند
    • نظامی IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      من بیکار هستم و خانه وملکی هم بنام من نیست ،وهیچکدام از هفت بندراکه گفتندرا ندارم ،سه روزه کد ملی رو فرستادم ولی هیچ جوابی دریافت نکردم.
    • بیچاره IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      من نه خونه بالای ۱ میلیارد دارم نه ماشین بالای ۳۰۰ میلیون نه سفر خارجی رفتم تا حالا ۱۸ ماه هم هست بیکار شدم نه یارانه می گیرم نه معیشت نه کد رهگیری
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      3 1
      3 روز پيش كه ثبت نام كردم هنوز هيج كونه بيامكي نيومده برايم لطفا راهنماي كنيد
    • حامد س IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      5 0
      چه کسی پاسخگوست؟ از بیش از 10 نفر سوال کردم، هیچکس کد رهگیری دریافت نکرده، دوباره هم ارسال میکنیم میگه تکراریست. لطفا شما پیگیر حق مردم باشید
    • ایمان IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      2 0
      من الان 3 روزه کد ملی را از طریق دو خط همراه اول و ایرانسل که هر دو به نام خودم ام هستند ثبت کردم اما هنوز کد رهگیری برام ارسال نشده و نمیدونم چیکار کنم. بهتر نبود مستقیم یه سایت معرفی میکردند؟
    • حسین شریغی IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      اطلاعات خواسته شده به سامانه ارسال امامتاسفانه پس از3روزهنوزکدپیگیری برایم ارسال نشده چکاربایدانجام دهیم
    • ایمان IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      من الان 3 روزه کد ملی را از طریق دو خط همراه اول و ایرانسل که هر دو به نام خودم ام هستند ثبت کردم اما هنوز کد رهگیری برام ارسال نشده و نمیدونم چیکار کنم. بهتر نبود مستقیم یه سایت معرفی میکردند؟
    • کریمی IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      من کد ملی رو ثبت کردم هیچ پیامی نیومئه حالا هم میزنه کد ملی تکراری است برای یارانه هم ثبت نام وجود نداره اهدا و انصراف هست خب پس 60 میلیون نفر یکه دریافت کردن چه کسانی هستن
    • ابوالفضل محسن پور AE ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      سلام من کد رهگیری دریافت نکردم.شاید کد رهگیری به شماره من فرستاده شده ومن متوجه نشدم ایا امکان گرفتن کد رهگیری مجدد هست یا نه
    • ناشناس IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      سلام مانه خونه میلیاردی داریم نه ماشین چرا به ما ندادن کد ملی هم فرستادم ولی کد رهگیری نیامده ۵نفریم با یه حقوق کارگری و کلی قسط لطفا عدالت عدالت عدالت ماهم جزمردم ایرانیم
    • ناشناس IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      چرا اینقدر ناحقی تا کجا چرا.....برای رای هم ما نباید بیایم مگر ما جزمردم ایران نیستیم این حق هر ایرانی است فقط برای رای دادن به همه نیاز است برای راهپیمایی ما جز مردمیم خواهشا پیگیری کنید
    • الهام IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      الان یعنی ما جز ۲۰ میلیون سرمایه دار کشوریم با یه وانت که بهمون تعلق نگرفنه بعدم که کدملی ثبت میکنی کد رهگیری نمیاد تکلیف چیه واقعا
    • عباس IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      0 0
      کد دستوری را ارسال کردم بعد از چند روز هیچ کدی برایم ارسال نشده چرا مردم رو مسخره میکنند
    • مهدی IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
      0 0
      بعداز ورود به سامانه ثبت اعتراض وقبول رضایت نامه برای دسترسی به حسابهای مالی وبانکی وپرکردن فرم بازم ارور میده
    • رضا IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
      0 0
      سلام ,همسر من کارگر هست وپدرم هم بازنشسته لشکری هردو چندین مرتبه به *6369#پیامک زدند ولی کد رهگیری نیامده فقط این پیامک که بررسی ونتیجه پیامک می شود,می آید.لطفا راهنمایی کنید
    • سعید IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
      0 0
      من هم روز اول کد را فرستادم ولی الان 4 روز گذشته و کد رهگیری دریافت نکردم
    • GB ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
      0 0
      بعد از سه روز خبری از کد رهگیری نیست
    • جمشید.خ IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
      0 0
      بنده روز دوشنبه در سامانه 6369 ثبت اعتراض کردم و تاکنون که چهار روز از روز ثبت نام میگذره هنوز کد رهگیری دریافت نکردم لطفا پیگیری فرمایید . با سپاس
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
      0 0
      سلام .براي من پيامك ناقص اومده الان كد رهگيري ندارم چكار كنم
    • امیر IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
      0 0
      والا چهار روزه کد رهگیری برامون نیومد چه کار باید کرد
    • دانشجو IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
      0 0
      الان 6 روز شده که سامانه وزارت کار هیچ کد رهگیری برای من نفرستاده. من دانشجو هستم و متاهل. هیچ ملک و خودرو و سرمایه ای بیش تر از 200 هزار تومان تو کارتم ندارم. یعنی دولت من رو میلیاردر فرض کرده؟
    • غلامرضا IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
      0 0
      سلام برای ثبت اعتراض معیشتی بیش از سه روز است کد ملی را فرستادم بعد کد رهگیری برام فرستادن ولی متاسفانه کد رهگیری رو گوشیم حذف شده باید چ کار کنم
    • مسعود کریمی IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
      0 0
      از روز یکشنبه سوم آذرماه کد ملی را به سامانه #۶۳۶۹* ارسال کردم تا امروز جمعه هشتم آذر ماه هنوز کد رهگیری برایم ارسال نشده باید چکار کنیم؟
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
      0 0
      خواهشادر مورد ارسال نشدن کد رهگیری یارانه معیشتی پیگیری کنید با تشکر
    • محمود IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      0 0
      از روز اول کد رو زدم امروز9آذرهست هنوز کد برام نیامده فکرکنم سرکاریه
    • Ali IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      1 0
      ثبت نام کردم کد هم فرستاد فقط کد رو حذف کردم الان باید چیکار کنم؟
      • میثم IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
        0 0
        ماله منم حذف شده چیکار باید بکنم
    • ارش AE ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
      1 1
      سلام مردم عزیز و شریف ایران. من‌ پدرم کشاورزه نه خونه میلیاردی داره و نه ماشین لوکس و نه فیش حقوقی نجومی و نه درآمد سالیانه صد میلیونی. کشاورزیشم دخل و خرجشو هم در نمیاره چرا نباید یارانه معیشتی بگیره
    • بینام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      0 0
      از دهم دیماه که اعلام کردند و کددستوری رومیزنم میگه مهلت به پایان رسیده این یعنی چی؟
    • IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
      0 0
      سلام وحیدامیری ش ملی ۳۰۲۰۰۰۸۹۹۹ است ۱۰روزبخش عفونی بیمارستلن امام بستری وشدیدریه ام عفونت کرده لطفابیمه بیکاری ام درست کنیدمن بلدنیستم چکارکنم
    • leila IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      0 0
      برا ما چرا ارسال نمیشه مبنویسه ناموفق
    • امیر IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
      0 0
      سلام.من‌به‌سامانه۶۳۶۹کدملیمو‌پیامک‌میکنم‌ارسال‌نمیشه‌چرا؟
    • علیرضا IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      0 0
      سلام من شاید 100 بار کدملی را به شماره 6369 پیامک کردم ولی هنوز هیچ پیامی برای من نیامده لطفا رسیدگی شود