۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۱۷

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

پهپادهای جدید ارتش محدودیت مسافت ندارند/خلیج فارس امن ترین دریا

پهپادهای جدید ارتش محدودیت مسافت ندارند/خلیج فارس امن ترین دریا

ری- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه پهپادهای فوق پیشرفته به ناوهای نیروی دریایی ارتش ملحق خواهند شد گفت: پهپادهای جدید نیروی دریایی ارتش محدودیت مسافت ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حسین خانزادی ظهر پنجشنبه در مراسم تجدید میثاق کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام خمینی(ره) طی سخنانی با بیان

اینکه تجدید میثاق با امام راحل در واقع تجدیدعهد و پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است اظهار داشت: امام خمینی (ره) بنیان‌گذار این آرمان‌ها و منشور بزرگ انقلاب محسوب می شوند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه پهپادهای فوق پیشرفته به ناوهای نیروی دریایی ارتش ملحق خواهند شد گفت: پهپادهای جدید نیروی دریایی ارتش محدودیت مسافت نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه با اقتدار اعلام می کنیم که آمادگی دریانوردی های طولانی را داریم و در حال حاضر ناوهای جنگی نیروی دریایی، پهپادهایی با برد ۲۰۰ تا یکهزار کیلومتر را در اختیار دارند افزود: ناوشکن‌های جماران هرروز در حال پیشرفت وارتقا هستند و این موضوع به این معنا است که شناورهای ۱۳۰۰ تنی تبدیل به یک جنگ‌افزار تمام‌ عیار می شوند.

خانزادی بیان داشت: طی ۴۰ سالی که از انقلاب با شکوه اسلامی ایران می گذرد در تاریخ نیروی دریایی پیشرفت های زیادی را به دست آورده ایم و جزو رتبه های برتر محسوب می شویم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: در حال حاضر ناو الوند جمهوری اسلامی در کانال سوئز و نزدیکی دریای سرخ مستقر است و ناو پشتیبانی بندرعباس جهت مقابله با تروریست دریایی و راهزنان دریایی مشغول اسکورت کشتی‌های تجاری و نفت‌کش ایران در آن منطقه است.

وی افزود: خلیج‌فارس از امن‌ترین دریاهای جهان و دریای سرخ ناامن است که باید توجه و تمرکز نیروهای امنیتی به دریای سرخ باشد و این موضوع طی ماه‌های گذشته به جامعه دریانوردی جهان ثابت شده است.

کد خبر 4783451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha