۹ آذر ۱۳۹۸، ۲۰:۰۰

با حضور مسئولان؛

«محمدرضا محسنی» به عنوان فرماندار جدید فومن معارفه شد

«محمدرضا محسنی» به عنوان فرماندار جدید فومن معارفه شد

فومن- «محمدرضا محسنی» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان فومن معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر شنبه جلسه شورای اداری شهرستان فومن در سالن آیت بهجت برگزار و «محمدرضا محسنی» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان فومن معرفی شد.

نماینده فومن و شفت در مجلس در این جلسه با اشاره به حوادث اخیر در برخی از شهرهای کشور، تأکید کرد: این بار نیز با هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور آگاهانه ملت ایران نقشه دشمنان خنثی شد.

حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته اشاره و تصریح کرد: امروز نیز نظام در مسیر موفقیت گام برمی دارد که مزین به نام قرآن و اسلام است.

وی با تأکید بر لزوم همدلی و انسجام و اتحاد میان مردم و مسئولان، افزود: با توجه به شرایط امروز باید در کنار هم بوده و با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی با وحدت که رمز پیروزی است به جلو حرکت کنیم.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییرات در سطوح مدیریتی برای توجه به توسعه بیشتر شهرها است، تصریح کرد: مدیران باید در حوزه کاری خود و با توجه به اختیارات قانونی که دارند در راستای خدمت به مردم و منافع آنها گام بردارند.

توسعه فومن در سایه همدلی و مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی

فرماندار جدید فومن نیز در این جلسه ضمن قدردانی از اعتماد استاندار گیلان به وی برای قبول این مسئولیت، اظهار کرد: امیدوارم با همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها در راستای توسعه بیشتر شهرستان فومن گام برداریم.

محمدرضا محسنی با اشاره به ظرفیت‌های مادی و معنوی، طبیعی و تاریخی و همچنین نیروی انسانی شهرستان فومن، افزود: تلاش می کنیم در سایه مشارکت و همدلی همه دستگاه‌ها به ویژه مردم فومن بتوانیم زمینه توسعه بیشتر فومن را فراهم کنیم.

کد خبر 4784932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha