در تهران؛

دفتر امور مشترکان مخابرات شهید قدوسی تغییر مکان یافت

دفتر امور مشترکان مخابرات شهید قدوسی تغییر مکان یافت

امور مشتریان مرکز مخابرات شهید قدوسی در شهر تهران به مرکز مخابرات شهید باهنر انتقال می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مخابرات منطقه تهران، مشتریان تلفن ثابت مرکز مخابرات شهید قدوسی جهت انجام امور مخابراتی از این پس باید به مرکز مخابرات شهید باهنر مراجعه کنند.

مخابرات منطقه تهران در این زمینه اعلام کرد: در راستای تجمیع مراکز مخابراتی، امور مشتریان تلفن ثابت مرکز مخابرات شهید قدوسی با پیش شماره های ۲۲۹۰ الی ۲۲۹۲، ۲۲۲۲، ۲۲۲۵ الی ۲۲۲۷، ۲۶۴۰ الی ۲۶۴۲ و ۲۶۷۰ از تاریخ ۲۰ آذر ماه جاری به مرکز مخابرات شهید باهنر منتقل می شود.

از شهروندان و مشتریان در محدوده مرکز مخابرات شهید قدوسی درخواست می شود جهت انجام تمامی امور مخابراتی به مرکز مخابرات شهید باهنر به آدرس خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان شهید کلاهدوز، بعد از سینما فرهنگ مراجعه کنند.

کد خبر 4793386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • tvihn whnrd IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
      2 0
      سلام وقت تون بخیر نه فقط مخابرات بلکه بیشتر ادارات دولتی نسبت به مشتری نگاه یک طرفه دارند. این که فقط مشتری باید پول پرداخت کنه و بعدش خبری از پاسخ گویی نیست مطلقا... انگار یک نوع رویه ی کاملا درستی تلقی میشه من به شدت نسبت به این نگاه معترضم و این پیام رو برای بیان نظر و احساس نفرتم نوشتم
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      0 0
      چرا هیچیک از ادارات پاسخگوی تلفن های مراجعان نیستند . من باید چندین ساعت وقت بگزارم که به مخابرات شهید قدوسی بالاتر از سینما فرهنگ مراجعه کنم و بگویم ابونمان تلفن ثابتم پرداخت شد لطفا تلفن را وصل کنید .