۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۲۱:۲۰

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

سیاست های پدافند غیرعامل در بخش صنعت و معدن مرکزی اجرایی می شود

سیاست های پدافند غیرعامل در بخش صنعت و معدن مرکزی اجرایی می شود

اراک- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: سیاست های پدافند غیرعامل در بخش صنعت و معدن استان مرکزی اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حاجی پور عصر چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: بالغ بر ۴۸۰ واحد نانوایی یعنی ۳۰ درصد نانوایی‌های استان برای دوگانه سوز شدن شناسایی شده اند اما متأسفانه نتوانستند تسهیلات لازم را در این خصوص دریافت کنند.

وی افزود: مقرر شده بود مبلغ ۶۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به نانوایی‌ها اعطا شود تا در شرایط بحرانی سرما و قطعی گاز از سوخت گازوئیل استفاده کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: با توجه به سرمای هوا باید دو گانه سوز کردن نانوایی‌ها در دستور کار قرار گیرد.

حاجی پور بیان کرد: در حال حاضر ۹۰ واحد نانوایی به صورت دو گانه سوز کار می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار کرد: در مجموعه استان واحدهایی تأمین کننده قطعات هستند که تأمین مواد اولیه این واحدهای تولیدی مساله مهمی است و باید مورد توجه و در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: سیاست گذاری در حوزه صنعت و معدن در بخش پدافند غیر عامل با توجه به ابلاغ طرح جامع پدافند در دستور کار قرار می‌گیرد تا بتواند خدمت رسانی مطلوب‌تری در این حوزه صورت پذیرد.

کد خبر 4801879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha