۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۹:۲۷

استاندار یزد:

نیازهای حوزه معدن در یزد پیگیری می شود

نیازهای حوزه معدن در یزد پیگیری می شود

یزد ـ استاندار یزد با اشاره به اینکه معادن نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان و ایجاد اشتغال ایفا کرده اند، گفت: نیازهای حوزه معدن در یزد پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، بعدازظهر شنبه در جلسه شورای معادن استان یزد به تشریح ظرفیت‌های معدنی استان پرداخت و اظهار داشت: در همه کشورهای توسعه یافته، از معادن بهره برداری و عوائد آن صرف توسعه اقتصادی و ایجاد رونق می‌شود.

وی با بیان اینکه باید ملاحظات زیست محیطی مدنظر باشد، افزود: برداشت از معادن نیز ضوابطی دارد که باید رعایت شود تا ضمن حفظ محیط زیست از این نعمت الهی در راستای ایجاد اشتغال استفاده شود.

طالبی تاکید کرد: برای افزایش تولید و اشتغال بیشتر، موضوع معادن و فعالان این عرصه همواره مدنظر بوده و این روند با قوت در استان یزد ادامه دارد.

استاندار یزد تصریح کرد: لازم است زیرساخت‌های ضروری برای فعالیت جدی و مناسب معادن فراهم شود که این مهم با همکاری دستگاه‌های مختلف در سطح استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: تسهیل امور معادن در زمینه‌های مورد نیاز با حمایت و همراهی سایر بخش‌های دولتی و مشارکت و پیگیری فعالان این عرصه باید همواره در استان مورد عنایت خاص قرار گیرد.

طالبی یادآور شد: پیگیری نیازها در حوزه معادن نقش مهمی در تحقق اهداف نظام و دولت و توجه به اشتغال پایدار دارد و برای رسیدن به طرح‌های مورد نیاز، ادامه همکاری‌ها مورد تاکید است.

کد خبر 4803913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha