۱۰ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴

حضور در المپیک افتخار است؛

نصرالله سجادی: امیدوار به رقم خوردن اتفاقات خوب در توکیو هستیم

نصرالله سجادی: امیدوار به رقم خوردن اتفاقات خوب در توکیو هستیم

سرپرست کاروان ورزش ایران در المپیک توکیو کسب سهمیه را به منزله طی کردن ٥٠ درصد راه حضور در المپیک عنوان کرد و گفت که این حضور خود یک افتخار است.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان مراسم تقدیر از ورزشکاران صاحب سهمیه المپیک که امروز در محل این کمیته برگزار شد، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در مورد آخرین شرایط این کاروان توضیح داد.

وی با یادآوری اضافه شدن ٥ رشته به این دوره بازی‌های المپیک گفت: بیش از ۱۱ هزار ورزشکار در توکیو رقابت می‌کنند. در مجموع سهم زنان و مردان نزدیک به هم است اما برای المپیک ۲۰۲۴ این موضوع ۵۰-۵۰ می‌شود.

سرپرست کاروان ایران با یادآوری کسب سهمیه بسکتبال در میان رشته‌های تیمی ادامه داد: والیبال بیش از ۸۰-۹۰ درصد شانس دارد. تیم فوتبال هم در مسابقات برای کسب سهمیه شرکت می‌کند.

سجادی با بیان اینکه در رشته‌های انفرادی هم مسابقات انتخابی تا سال آینده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در تکواندو ورزشکاران باید در چند مسابقه شرکت کنند تا امتیاز بگیرند. در کشتی هم مسابقاتی پیش روایت تا سهمیه‌های جدیدی کسب شود. امیدوارم تعداد سهمیه‌ها نسبت به قبل بیشتر شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور در المپیک خود یک افتخار است، تصریح کرد: پیش بینی کرده ایم در فصل بهار ۴ دوره برای ورزشکاران بگذاریم. برای مربیان این دوره برگزار شده و با توجه به اینکه وضعیت بچه‌ها در سال جدید مشخص می‌شود ما دوره‌ها را برگزار می‌کنیم.

سجادی ابراز امیدواری کرد که برای ورزش ایران در المپیک توکیو اتفاقات خوبی رقم بخورد.

کد خبر 4812329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha