۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۵۸

امام جمعه بوشهر:

تاریخ رشادت‌ها و مبارزات سردار سلیمانی را فراموش نخواهد کرد

تاریخ رشادت‌ها و مبارزات سردار سلیمانی را فراموش نخواهد کرد

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سردار سلیمانی را افتخاری بزرگ دانست و گفت: تاریخ رشادت‌ها و مبارزات سردار سلیمانی را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر ضمن تسلیت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ایمان در وجود سردار سلیمانی قرار داشت و محبوب قلب‌های مردم منطقه بود.

وی با اشاره به اینکه این حادثه باعث داغدار شدن مردم مسلمان شده است اضافه کرد: سردار سلیمانی نماد واقعی اسلام راستین ناب محمدی بود و ایشان را می‌توان نماد صدق دانست.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی را به همگان از جمله امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری تسلیت و به خود ایشان تبریک می گویم. ایشان همیشه آرزوی شهادت داشت و به این آرزو رسید.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی قبلاً هم گفته بود که در کنار سیدالشهدا شهید خواهم شد اضافه کرد: ایشان ذره‌ای حب دنیا نداشت و تمام وجودش اسلام بود و در آثار و حرکاتش قابل مشاهده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی افتخاری بزرگ برای مردم ایران است، ادامه داد: گاهی در فراز و فرودهای این انقلاب اتفاقات مهمی همچون جنگ رخ می‌دهد و این جنگ گاهی در میدان‌های سخت و گاهی در میدان نرم چون فضای مجازی و سایبری رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی شخصیتی دارای تمامی کمالات یک انسان والا بودند افزود: سردار سلیمانی مطیع مقام معظم رهبری و نجات دهنده جهان اسلام و سوریه و عراق از تروریسم بودند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه سردار سلیمانی دشمن را از مرزهای ما دور نگه داشته بود، تصریح کرد: خط مقاومت با شهادت سردار سلیمانی متوقف نخواهد شد و تزلزلی در آن پیدا نخواهد شد.

وی با بیان اینکه همه بسیج‌ها سردار سلیمانی هستند، گفت: تاریخ رشادت‌ها و مبارزات سردار سلیمانی را فراموش نخواهد کرد. او مثل کوه از ایران اسلامی دفاع کرد و جانش را در راه ولایت مداری داد و اوج قرب الهی را برای خود به ارمغان آورد.

کد خبر 4814974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha