۱۸ دی ۱۳۹۸، ۰:۰۷

مشاور فرهنگی سردار سلیمانی:

شهید سلیمانی طلایه دار گام دوم انقلاب اسلامی است

شهید سلیمانی طلایه دار گام دوم انقلاب اسلامی است

اراک- مشاور فرهنگی سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی طلایه دار گام دوم انقلاب اسلامی است و باید شرایط را برای جهاد بزرگ و همه جانبه در گام دوم انقلاب فراهم ساخت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محرابی شامگاه سه شنبه در آئین گرامیداشت سپهبد شهید سردار سلیمانی و یاران شهیدش در اراک، اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی نیروهای انقلابی در عراق، سوریه و لبنان را که پایه انقلاب اسلامی، نهضت و جنگ‌های بزرگ دشمن شکن هستند، سامان داد و تربیت کرد و امروز شهادت سردار سلیمانی اتفاق عظیمی را رقم زده و دنیا را بر هم ریخته است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در طول سال‌های اخیر برای اشغال عراق ۶ هزار میلیارد دلار هزینه کردند اما هربار با تلاش جبهه مقاومت روبه رو شدند و به هیچ دست اوردی دست پیدا نکردند.

مشاور فرهنگی شهید سردار سلیمانی بیان کرد: آمریکایی‌ها در عراق میوه چینی می‌کردند و در سه مرحله با تلاش شهید سلیمانی ثبات به کشور عراق بازگشت اما آمریکا هربار با طراحی جدید اوضاع را بر هم ریخت.

محرابی گفت: در حالی که آمریکایی‌ها با فشار به دولت و جناح‌های سیاسی عراق تلاش می‌کردند دولت عراق را به قطع حرکات مستشاری با ایران مجبور کنند، شهادت این شهید والامقام اتحاد را بین دو ملت ایجاد کرد به طوری که در پارلمان عراق شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و به خروج آمریکایی‌ها رأی صادر شده و تمامی اینها به برکت خون شهید سلیمانی است.

وی اظهار کرد: با توجه به گذشت چند روز از شهادت شهید سلیمانی تمام رسانه‌های خارجی از جمله الجزیره قطر، العربیه و… به بررسی اوضاع ایران و آمریکا پرداختند، حتی یکی از بازیگران هالیوودی فیلمی در توئیتر از استقبال مردم خوزستان در فرودگاه این شهر از پیکر شهید سلیمانی قرار داده که میلیون‌ها بار مورد بازدید قرار گرفته است.

مشاور فرهنگی شهید سردار سلیمانی تاکید کرد: در طول ۷۰ سال گذشته هیچ کسی به اندازه شهید قاسم سلیمانی آمریکایی‌ها را به زمین نزده است که این مهم به برکت انقلاب اسلامی و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب بوده است.

محرابی بیان داشت: جبهه مقاومت اکنون به برکت مجاهدت‌های شهید سلیمانی تا دریای مدیترانه شکل گرفته و آمریکا را خاک کرده است. نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی در مصاحبه اخیر خود گفته در مورد ترور شهید سلیمانی حرف نمی‌زنیم و نقشی در این جریان نداریم و این نشان از ترس این دولت غاصب دارد.

وی گفت: امروز فرزندان تربیت شده توسط شهید قاسم سلیمانی مقابل فتنه انگیزی آمریکا خواهند ایستاد و به طور قطع خون شهید سردار قاسم سلیمانی آمریکا را از منطقه خاور میانه بیرون خواهند راند.

مشاور فرهنگی شهید سردار سلیمانی به فعالیت‌های فرهنگی شهید سلیمانی نیز اشاره کرد و بیان داشت: این شهید والامقام علاوه بر فعالیت‌های نظامی به مباحث فرهنگی اشراف داشت.

وی تصریح کرد: شهید سردار سلیمانی از سه ویژگی مخلص بودن، ولایت مداری و شجاعت برخوردار بود و امروز باید ویژگی‌های بارز شهید سردار قاسم سلیمانی را در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و… به کار بندیم و باید بدانیم این شهید زنده است و با پیروی از منویات رهبری برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب مستحکم‌تر حرکت کنیم.

محرابی گفت: انقلاب اسلامی انتقام خون این شهید والامقام را خواهد گرفت و باید تدبیر رهبر معظم انقلاب را اجرا کرد. باید شرایط را برای جهاد بزرگ همه جانبه در گام دوم انقلاب فراهم ساخت چرا که طلایه دار گام دوم انقلاب شهید سلیمانی بوده است.

کد خبر 4819864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha