۱۸ دی ۱۳۹۸، ۸:۴۵

طی پیامی صورت گرفت؛

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان همدان از مردم

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان همدان از مردم

همدان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از مردم همدان به سبب حضور حماسی در اجتماع و راهپیمایی گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی از مردم همدان به سبب حضور حماسی در اجتماع و راهپیمایی گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است: شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی این چهره محبوب و درخشان سال‌های دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و نماد ایستادگی در برابر مستکبران آمریکایی و صهیونیستی داغی سنگین و جان سوز را بر دل امت اسلامی و مردم شریف ایران نهاد.

شهادت این سردار رشید که امنیت ایران اسلامی و منطقه مرهون جهاد مخلصانه و صادقانه اوست نه تنها پایان راه نیست بلکه آغازی دوباره و رویشی وصف ناپذیر در جبهه مقاومت است که انشاالله ثمره و نتیجه آن نابودی و اضمحلال استکبار جهانی و آزادی ملت‌های مظلوم منطقه خواهد بود.

شهادت این بزرگ مرد آزاده علاوه بر عیان کردن بیش از پیش دست پلید آمریکای جهان خوار در به وجود آوردن و حمایت از تروریسم و ناامنی در جهان موجب وحدت و انسجام داخلی در ایران اسلامی و پیوند و مودت عمیق‌تر با مردم عراق و کشورهای اسلامی شد.

اینجانب بر خود لازم می دانم از مردم متدین دارالمجاهدین همدان که همراه و هم نفس با سایر هموطنان از آغازین ساعت اعلام خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراه هانش مجالس مختلف بزرگداشت و عزاداری را برگزار نمودند و نیز به سبب حضور گسترده و بی نظیر در تجمع و راهپیمایی دشمن شکن ۱۷ دیماه که تجدید بیعتی مجدد با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بود صمیمانه قدردانی نمایم.

از درگاه خداوند متعال علو درجات برای روح پاک آن مجاهد شهید و هم رزمان عزیزش و تعجیل در فرج حضرت صاحب الامر (عج) و طول عمر باعزت مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) را مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 4819984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha