۲۲ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۳۳

اعضای شورای اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی منصوب شدند

اعضای شورای اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی منصوب شدند

در احکام جداگانه ای از سوی عادل دهدشتی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، اعضای شورای اقامه نماز این سازمان منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس احکام صادر شده، هادی زیده شیرکوهی معاون اداری و مالی، سید مجتبی موسوی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی بیمه شدگان و کارکنان، حسین صیاد مدیر کل حراست، محمدرضا قرائی مشاور معاون فرهنگی و اجتماعی، عبدالخالق حبیبی فرمانده پایگاه بسیج شهدای سازمان و هادی صفری سرپرست روابط عمومی به عنوان اعضای شورای اقامه نماز سازمان تأمین اجتماعی منصوب شدند.

در احکام صادره از سوی عادل دهدشتی، معاون فرهنگی و اجتماعی و رئیس شورای اقامه نماز سازمان تأمین اجتماعی آمده است:

«احتراماً؛ به استناد تبصره ۲ ماده ۲ آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز (مصوب هیئت محترم وزیران) و شیوه‌نامه تشکیل شورای اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی، با توجه به تجارب گرانبهای جنابعالی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، به موجب این‌حکم به عنوان عضو شورای اقامه نماز سازمان تأمین اجتماعی‌منصوب می‌شوید تا با رعایت قوانین و موازین شرعی، نسبت به تبیین و پیاده سازی برنامه‌های مختلف مرتبط با نماز و گسترش و تعمیق هر چه بیشتر این فریضه واجب الهی در بین کارکنان محترم اقدام فرمائید.

امید است در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)، با تلاش و کوشش وافر در احیای این فریضه الهی موفق و مؤید باشید و با همکاری و حضور مستمر و مؤثر در جلسات و فعالیت‌های اجرایی شورا گام‌های ارزنده ای برداشته شود.»

کد خبر 4823358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha