۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۱۵

با انتشار فراخوانی صورت گرفت؛

برنامه ویژه دانشگاه «سوره» در یادبود سردار سلیمانی

برنامه ویژه دانشگاه «سوره» در یادبود سردار سلیمانی

همزمان با فرا رسیدن چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه ای هنری از روز شانزدهم تا بیست و سوم بهمن ماه به میزبانی دانشگاه سوره برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرا رسیدن چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه «یادمان سردار ایران و ۱۷۶ کبوتر مهاجر» از روز شانزدهم تا بیست و سوم بهمن ماه به میزبانی دانشگاه سوره برگزار خواهد شد.

رمضان ماهی دبیر هنری این پروژه هنری با اشاره به برخی جزییات «یادمان سردار ایران و ۱۷۶ کبوتر مهاجر» گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته از روز شانزدهم تا بیست و بهمن ماه و در آستانه فرا رسیدن چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه ای با عنوان «یادمان سردار ایران و ۱۷۶ کبوتر مهاجر» به همت دانشگاه سوره و تعدادی از هنرمندان، استادان و دانشجویان این دانشگاه برگزار می شود. این رویداد با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۰ تهران در راستای ارتقا فرهنگ همدلی و وحدت ملت شریف ایران برپا خواهد شد.

وی افزود: در این رویداد هنری آثار هنرمندان سراسر ایران در شاخه‌های مختلف هنری در دبیرخانه یادمان داوری شده و ضمن تقدیر از آثار برگزیده،۱۶ تا ۲۳ بهمن ماه، نمایشگاهی از آثار منتخب در گالری آیه به نمایش در خواهند آمد.

رمضان ماهی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: مهلت ارسال آثار در بخش اصلی « یادمان سردار ایران و ۱۷۶ کبوتر مهاجر » شامل آثار گرافیک، تصویرسازی، نقاشی، عکاسی تا ۱۰ بهمن ماه تمدید شده و نتایج داوری نیز تا ۱۳ بهمن ماه اعلام می‌ شود. ضمن اینکه مهلت ارسال آثار در بخش ویژه کنگره شعر موسوم به «پرواز تا خورشید» هم تا ۱۵ بهمن ماه است که نتایج داوری ان تا ۲۰ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

دبیر هنری «یادمان سردار ایران و ۱۷۶ کبوتر مهاجر» در پایان گفت: علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می توانند  به آدرس https://sardar.soore.ac.ir  و جهت کسب اطلاعات تکمیلی به دفتر مدیریت فرهنگی دانشگاه سوره با مراجعه کنند.

کد خبر 4833919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha