۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱

استاندار گلستان:

۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه طی دهه فجر در گلستان افتتاح می‌شود

۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه طی دهه فجر در گلستان افتتاح می‌شود

گرگان- استاندار گلستان گفت: در دهه فجر امسال هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و هزار و ۳۰۰ پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس صبح پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: در دهه فجر امسال هزار و ۲۵ پروژه عمرانی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که ۷۰۰ میلیارد تومان آن افتتاحی و ۳۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با این توضیح که پروژه‌های عمرانی دهه فجر سال گذشته ۱۸۶ میلیارد تومان بوده است، افزود: پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی اقتصادی و بخش خصوصی استان در دهه فجر امسال هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که سال گذشته هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

استاندار گلستان ادامه داد: در مجموع طی دهه فجر امسال از منابع دولتی و بخش خصوصی هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اضافه کرد: پروژه‌های آب و فاضلاب، راه، بهسازی و مرمت، تکمیل مخازن، پروژه‌های دامداری و خدمات رفاهی از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی و گلنگ‌زنی امسال است.

حق شناس به پروژه‌های اجرایی انجام شده در سال‌های اخیر در استان اشاره و تصریح کرد: در سال ۹۲ حدود سه هزار هکتار زهکشی در استان انجام شده بود که این رقم امسال به ۵۲ هزار هکتار رسیده و در دهه فجر هم ۱۰ هزار هکتار از اراضی زهکشی شده افتتاح می‌شود.

وی توضیح داد: هم‌اکنون زهکشی ۳۰ هزار هکتار از اراضی استان توسط قرارگاه خاتم در حال اجراست و آغاز عملیات اجرایی زهکشی ۵۰ هزار هکتار هم در دهه فجر امسال انجام می‌شود.

کد خبر 4839597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha