۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۰۰

با نصب ۱۶ سامانه جدید ثبت تخلفات؛

ظرفیت هوشمندسازی جاده‌های اردبیل افزایش می یابد

ظرفیت هوشمندسازی جاده‌های اردبیل افزایش می یابد

اردبیل -مدیرکل راهداری اردبیل با بیان اینکه همزمان با دهه مبارک فجر پروژه‌های متعدد راهداری در منطقه افتتاح شد، گفت: هوشمندسازی جاده‌های اردبیل از برنامه‌های اولویت دار در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحمتی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان پارس آباد عنوان کرد: لکه گیری و روکش آسفالت راه اصلی سربند اصلاندوز به طول ۵/۵ کیلومتر با تلاش راهداران انجام شده و امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه با ضخامت ۵ سانتی متر، عرض ۱۱  متر و با ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط راهداران ایمن سازی شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل حذف نقاط حادثه خیز با هدف کاهش تصادفات و افزایش ایمنی محورها را از اولویت‌های اصلی راهداری دانست و از حذف نقطه حادثه خیز روستای «اولتان» با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار خبر داد.

دبیر کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل یادآور شد: تعریض پل و اجرای زیرسازی و آسفالت رمپ‌های ورودی و خروجی روستای «اولتان» دیگر پروژه‌ای بود که با یک هزار و ۲۰۰ مترمکعب حجم عملیات زیرسازی، با استفاده از یک هزار و ۶۰۰ متر مربع آسفالت در طول سه ماه با تلاش شبانه روزی راهداران آماده شده و در اختیار اهالی قرار گرفت.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه روکش آسفالت ۹ کیلومتر از محورهای روستایی مشکین شهر با اعتبار ۳ میلیارد تومان همزمان با ایام خجسته دهه فجر به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه روکش آسفالت ۱۶ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان نمین نیز هشت میلیارد تومان اعتبار هزینه انجام و تقدیم اهالی شریف شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل هوشمندسازی جاده‌های استان را از برنامه‌های بسیار مهم راهداری دانست و گفت: ۱۶ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای مشگین شهر، پارس آباد و اردبیل - سرچم در حال نصب است.

کد خبر 4846065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha