۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳

رئیس هلال احمر مهریز خبر داد:

استقرار نیروهای امدادی هلال احمر در ورودی شهرستان مهریز

استقرار نیروهای امدادی هلال احمر در ورودی شهرستان مهریز

یزد ـ رئیس هلال احمر شهرستان مهریز از استقرار نیروهای امدادی هلال احمر در ورودی های شهر مهریز به منظور انجام تست تب سنجی خبر داد.

علیرضا فخری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر مهریز در محل‌های پاسگاه شهید مدنی مهریز و بلوار امام خمینی (ره) برای انجام تست تب بیماری ویروسی کرونا مستقر شده اند.

وی افزود: روزانه در هر پست کاری چهار نفر از امداد گران هلال احمر مهریز در محل‌های یاد شده مستقر هستند یعنی روزی هشت نیرو برای غربالگری و تب سنجی در ورودی شهرستان مهریز به صورت ۲۴ ساعته مستقر شده اند.

رئیس هلال احمر مهریز بیان اینکه این غربالگری‌ها شامل تب سنجی و بررسی وضعیت جسمانی افراد است، ادامه داد: تب سنجی با دستگاه‌های لیزری انجام می‌شود و اگر افراد تب بالایی داشته باشند، سایر علائم بیماری در آنها بررسی می‌شود.

فخری ادامه داد: با توجه به اینکه این بیماری ممکن است مدتی را در مرحله نهفته باشد و علائمی نداشته باشد، شاید تب سنجی چندان مؤثر واقع نشود اما اما اگر حتی در این غربالگری بتوانیم از میان ۱۰۰ بیمار، ۱۰ نفر را شناسایی کنیم، گام مهمی در مهار کرونا برداشته ایم.

به گزارش مهر، شهرستان مهریز با جمعیت ۵۵ هزار نفر در فاصله ۳۰ کیلومتری از مرکز استان واقع شده و یکی از ورودی‌های استان یزد از سمت استان کرمان به شمار می‌رود.

کد خبر 4876475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha