۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۱۴:۳۲

نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی درگذشت

توران شادپور نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی در امور بانوان شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، شادپور نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی در امور بانوان و یکی از قهرمانان این رشته ورزشی درکشور، چند سال بود به بیماری سرطان معده دچار بود و سرانجام شب گذشته بعد ازچهارماه بستری درمنزل در سن 56 سالگی دارفانی را وداع گفت.

توران شادپوردرپرونده ورزشی خود قهرمانی رشته های 200متر، دوی 100 متر و پرش طول را ثبت کرده و درکنار آن سالها به عنوان مسئول انجمن دوومیدانی دختران دانشجو در وزارت علوم و انجمن دوومیدانی بانوان و سرانجام نایب رئیسی فدراسیون دوومیدانی به این رشته ورزشی خدمت کرده بود.

پیکر این قهرمان ارزنده و رکورد دارپرش طول در عرصه دوومیدانی صبح امروز با حضور کفاشیان دبیرکل کمیته ملی المپیک، افشارزاده رئیس فدراسیون وزنه برداری، حسینی رئیس آکادمی کمیته ملی المپیک، سعید فائقی ، مسئولین این فدراسیون و خانواده مرحومه در پیست دوومیدانی ورزشگاه شیرودی تهران تشییع و در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.  مراسم ختم این مرحومه یکشنبه ساعت 19 الی 21 درمحل مسجد جامع سعادت آبادی درمیدان کاج برگزار می شود.

صندوف حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش چندی پیش با حضور در منزل مرحومه شادپور ضمن عیادت از وی بخشی از هزینه های درمانی او را تقبل کرد. براساس اعلام روابط عمومی این صندوق قرار است هزینه های مراسم خاکسپاری و ختم توران شادپور نیز توسط بیمه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی پرداخت شود.

کد خبر 488169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha