۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۱۶

۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در اراک کشف و توقیف شد

۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در اراک کشف و توقیف شد

اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف یک دستگاه خودروی نفت کش در یکی از محورهای شهرستان اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی در این باره گفت: با تداوم طرح‌های مقابله‌ای پلیس استان در مقابله با قاچاق فراورده‌های نفتی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی نفت کش حامل سوخت قاچاق از یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک مطلع شدند.

وی افزود: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس و با همکاری مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اراک، این خودرو در یکی از ورودهای شهر اراک شناسایی و متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه پلیس، راننده این خودرو با ارائه بارنامه ای مدعی حمل قانونی محموله سوختی خود را داشت که با بررسی دقیق مأموران انتظامی مشخص شد که بارنامه فاقد اعتبار و محموله خودرو نیز با اظهارات این فرد مغایر است.

سردار مفخمی شهرستان خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۱ هزار و ۲۱۴ لیتر نفت سفید کشف و راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 4883672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha