۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۴۹

طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد؛

پذیرش ۱۶۶ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمال ابتلا به کرونا

پذیرش ۱۶۶ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمال ابتلا به کرونا

قم - رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۶ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمال ابتلا به کرونا پذیرش شده‌اند، گفت: ۵۱ نفر از این افراد در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز شنبه ۹ فروردین‌ماه، ۱۶۶ نفر در مراکز درمانی با تشخیص احتمالی ابتلاء به کرونا پذیرش شده‌اند که ۵۱ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته، ۵۴ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی نسبی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین در ادامه گفت: تاکنون در استان قم ۶۳۷ هزار و ۲۱۹ نفر از همشهریان در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: مراکز بیمارستانی و پایگاه‌های بهداشتی استان طبق برنامه و در راستای تکالیف محوله از سوی ستاد کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی قم آماده خدمت رسانی به بیماران و شهروندان در همه حوزه‌های بهداشتی و درمانی هستند و از مردم نیز انتظار است با رعایت مسائل بهداشتی و حضور در منازل، کادر بهداشت و درمان استان را همراهی کنند.

کد خبر 4887921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha