۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰

استاندار سمنان:

سمنان جزء استان‌های پیشرو در شاخص‌های فناوری اطلاعات است

سمنان جزء استان‌های پیشرو در شاخص‌های فناوری اطلاعات است

سمنان - استاندار سمنان با بیان اینکه شاخص‌های فناوری اطلاعات نشان می‌دهند که سمنان در زمره سه استان برتر کشور است، گفت: سمنان در ارزیابی برگزاری انتخابات نیز در زمره سه استان برتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا آشناگر ظهر سه شنبه در نشست ویدئو کنفرانسی استانداران و اعضای ستادهای استانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر کشور در استانداری سمنان، با بیان اینکه سمنان در کنار استان‌های قم و یزد جزو سه استان برتر کشور در ارزیابی برگزاری انتخابات و شاخص‌های فناوری اطلاعات قرار گرفته است، ابراز کرد: این امر نشان‌دهنده ظرفیت‌های خوب فناوری اطلاعات و البته مشارکت خوب مردم در این زمینه است.

وی با بیان اینکه شفافیت و سلامت از مهم‌ترین جنبه‌های برگزاری هر گونه انتخابات است، افزود: بهترین و مدرن‌ترین روش برای تحقق این اهداف، برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی است.

استاندار سمنان گفت: افزایش دقت، سرعت و احراز هویت برخط رأی دهندگان و جلوگیری از اخذ رأی از افرادی که واجد شرایط رأی دادن نیستند و نیز پرهیز از اخذ رأی تکراری بمنظور کاهش تخلفات و حذف خطای انسانی از جمله مزایای انجام فرآیندهای انتخابات به صورت الکترونیکی محسوب می‌شود.

آشناگر تاکید کرد: بر خط بودن تمامی شعب اخذ رأی و استعلام شدگان در سطح استان، عدم اخذ آرای نامعتبر، ارسال صورتجلسه برخط از محل شعبه، عدم تغییر در صورتجلسه پس از ارسال از شعبه اخذ رأی و نیز میزان استعلام شده‌ها به تعرفه مصرفی از شاخص‌های ارزیابی وزارت کشور در این دوره از انتخابات بود.

کد خبر 4911854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha