۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۵۹

مدیر کل هواشناسی اردبیل:

وزش بادهای جنوبی تا آخر هفته در اردبیل تداوم خواهد داشت

وزش بادهای جنوبی تا آخر هفته در اردبیل تداوم خواهد داشت

اردبیل- مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: وزش بادهای جنوبی تا آخر هفته در استان اردبیل تداوم خواهد داشت.

سیاوش محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، تا عصر امروز آسمانی نیمه ابری تا ابری توأم با هوای گرم و وزش باد جنوبی گاهی با سرعت تند در استان اردبیل پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از عصر امروز تا ظهر فردا با تاکید بر هشدار هواشناسی ضمن تشدید سرعت وزش باد در بخش‌هایی از مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش پراکنده (غالباً رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ) خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از حوالی ظهر فردا با تشدید ناپایداری‌های جوی، در بیشتر مناطق استان اردبیل بارش رگباری توأم با تندباد و رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

محمدی افزود: اوج بارش‌ها از بعدازظهر فردا تا صبح پنجشنبه بوده و در روز پنجشنبه تنها در مناطقی از استان اردبیل بارش انتظار می‌رود و از اواخر وقت پنجشنبه از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و طی روز جمعه جوی نسبتاً پایدار در غالب مناطق استان حاکم خواهد بود.

وی اظهار داشت: با توجه به نوع بارش و مدت زمان آن، در روز چهارشنبه رخداد مخاطرات جوی (آب‌گرفتگی معابر عمومی در داخل شهرها، احتمال رخداد سیلاب، رخداد تگرگ، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و احتمال خسارت به سازه‌های موقتی) در مناطقی از استان دور از انتظار نیست.

کد خبر 4917640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha