۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱

ببینید؛

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان در استان سمنان برگزار شد

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان در استان سمنان برگزار شد

سمنان- مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، با حضور مردم متدین و خداجوی استان در بقاع متبرکه و مساجد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مقررات بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با حضور مردم متدین و خداجوی استان سمنان و با رنگ و بویی خاص به واسطه اشاعه ویروس کرونا، در بقاع متبرکه، گلزارهای شهدا، مساجد و شبستان‌ها، منازل مردم، بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، آتش نشانی، شهرداری، اورژانس و… برگزار شد.

مردم خداجوی استان سمنان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش و وسایل شخصی‌شان مراسم شب بیست و سوم ماه رمضان را با شکوهی خاص برگزار کردند تا جایی که مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان اعلام داشت که هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر عدم رعایت مسائل بهداشتی در سطح استان اعلام نشده است.

مردم استان از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب شب احیای بیست و سوم را با شکوهی خاص گرامی داشتند و همچنین اجرای نذرخون و ادعیه خوانی و قرآن خوانی را در دستور کارشان قرار دادند.

بسیاری از مردم استان نیز مراسم این شب را در خانه‌ها و همراه با رسانه‌هایی مانند تلویزیون و رادیو و حتی فضای مجازی و اینترنت بجای آوردند تا منحصر به فرد ترین شب‌های احیای مردم استان به دلیل کرونا رقم بخورد.

کد خبر 4927082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha