۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان:

لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی استان سمنان آغاز شد

 لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی استان سمنان آغاز شد

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان گفت: عملیات تراش آسفالت و لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی استان برای بهسازی جاده های مواصلاتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی صبح سه شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان از آغاز عملیات تراش آسفالت و لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی استان خبر داد و بیان کرد: با توجه به حجم بالای تردد ترانزیت کالا و مسافر در محورهای مواصلاتی استان و اهمیت کیفیت روسازی راه‌ها در هدایت و ایمنی ترافیک، ضرورت بهسازی، ترمیم و نگهداری رویه راه‌ها برای تأمین رفاه کاربران جاده‌ای بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: با هدف تسهیل در تردد و ارتقای ایمنی راه‌ها عملیات تراش آسفالت و لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی استان با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال آغازشده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان اصلاح و بازسازی شانه‌های راه، اجرا و احیای دریواسیون هدایت سیلاب پل، تنقیه و لایروبی پل‌ها و ابنیه فنی و اصلاح شیب شیروانی را از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش استان درجهت افزایش ایمنی محورها عنوان کرد.

منصور کیایی ابراز کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم، همراهی و همکاری مضاعف نیروهای راهداری و دستگاه‌های متولی در سطح استان، شاهد تسریع فرآیند اجرای پروژه‌ها و افزایش رضایتمندی و آرامش مردم خواهیم بود.

کد خبر 4929142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha