۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۱

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

برنامه‌های روز قدس در بستر رسانه و فضای مجازی شکل گرفته است

برنامه‌های روز  قدس در بستر رسانه و فضای مجازی شکل گرفته است

بیرجند- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: برنامه‌های روز قدس در بستر رسانه و فضای مجازی شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد ملایی ظهر پنج‌شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی از جنبه‌های مختلف انسانی، قلب همه آزادگان را به درد می‌آورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: متأسفانه سازمان‌های مدعی حقوق بشر نیز هیچگاه در این زمینه وظیفه و مسئولیت خود را به درستی انجام ندادند و ندای مظلومیت فلسطینیان را به جهانیان نرساندند.

ملایی ادامه‌داد: از سال گذشته جنایت‌های رژیم صهیونیستی با ترور شهدای مقاومت، طرح معامله قرن و انتقال سفارت و عادی‌سازی ارتباط اعراب با اسرائیل گسترش یافته است.

وی افزود: ویژه برنامه روز جهانی قدس سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی است و بعد از سخنان ایشان نیز از ماذنه‌های مساجد با حفظ حریم اذان و نماز سرودهای مقاومت پخش می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: توانستیم صوت ثابت برای مسیر منتهی به مصلی المهدی (عج) بیرجند تهیه کنیم و عملاً در راهپیمایی‌های غیرمترقبه بعد از اقامه نماز جمعه مشکل صورت نخواهیم داشت.

ملایی با اشاره به اینکه تبیین موضوع فلسطین در بستر رسانه و فضای مجازی در روز قدس سال جاری یادآور شد: بعد از شیوع کرونا دستگاه‌ها و نهادهای تبلیغی توانستند در مناسبت‌هایی چون شهادت حضرت موسی بن جعفر (عج)، عید نیمه شعبان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) برنامه‌های بسیار خوبی اجرا شد.

علیرضا آئینه‌دار، مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی نیز در دیدار اظهار کرد: برنامه‌های روز قدس سال جاری با محوریت رسانه شکل می‌گیرد.

وی ادامه‌داد: قبل از شروع سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی صدا و سیمای خراسان جنوبی برنامه‌های تبیینی برای نسل نوجوان و جوان در موضوع قدس و سایر برنامه‌های منتقل کننده فرهنگ ایثار و حماسه خواهد داشت.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی یادآور شد: این برنامه‌ها در روز سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4931562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha