۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۸:۴۰

از سوی وزارت ورزش انجام شد؛

تخصیص نیمی از اعتبار ۱۰ میلیاردی مصوب برای بازسازی ورزشگاه تختی

تخصیص نیمی از اعتبار ۱۰ میلیاردی مصوب برای بازسازی ورزشگاه تختی

نیمی از اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی که برای تعمیرات سقف و سازه ورزشگاه تختی مصوب شده بود از سوی وزارت ورزش و به صورت نقدی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته در نشستی مشترک میان مسعود سلطانی فر وزیر ورزش، رضا گل محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران و استاندارد تهران موضوع بازسازی و بهسازی ورزشگاه تختی مطرح و تامین اعتبار لازم برای آن از سوی وزارت ورزش و استانداری به تصویب رسید.

در این جلسه و با دستور وزیر ورزش ۱۰ میلیارد تومان برای این مهم در نظر گرفته شد.

بعد از گذشت چندماه، نیمی از این اعتبار مصوب در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران قرار گرفته است تا این اداره کل تعمیرات سقف و سازه ورزشگاه تختی را آغاز کند.

رضا گل محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران با بیان این مطلب به خبرنگار مهر گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در رابطه با ورزشگاه تختی همزمان پیگیر دو موضوع بود، اول اینکه طرح بازسازی و تعمیر آن به اداره کل واگذار شود چراکه پیش از این مجری اقدامات اینچنینی در ورزشگاه تختی و مسئولیت هزینه کَرد آن با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بود اما با پیگیری های صورت گرفته این مسئولیت را در اختیار گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که پیگیر آن بودیم، تامین اعتبار لازم بازسازی و تعمیرات لازم بود که سال گذشته با تعیین رقم ۱۰ میلیارد تومانی به تصویب وزیر رسید. نیمی از این اعتبار مصوب هفته گذشته توسط وزارت ورزش و در قالب طرح تعمیرات تختی در اختیارمان گذاشته شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در مورد نیم دیگرِ اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی مصوب برای بازسازی ورزشگاه تختی گفت: اعتبارات لازم برای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از دو محل استانی و ملی تامین می شود. وزارت ورزش مسئولیت ملی را بر عهده دارد که انجام شده است. نیم دیگر اعتبار لازم هم باید توسط استانداری در اختیارمان قرار بگیرد. پیگیر تخصیص این بخش هم هستیم.

گل محمدی با تاکید بر اینکه اعتبار ۵ میلیارد تومانی تخصیص داده شده از سوی وزارت ورزش کاملا نقدی است، تصریح کرد: با دریافت نیمی از بودجه لازم برای بازسازی تختی، مرحله تعیین پیمانکار را آغاز کرده ایم. بعد از نتیجه گرفتن از این مهم، کاربازسازی و بهسازی آغاز می شود تا از این ورزشگاه هم بتوانیم برای دیدارهای مهم به خصوص لیگ برتر استفاده کنیم.

کد خبر 4948781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha