۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۸

معاون اقتصادی وزارت کشور:

شناسایی و حل مشکلات تولید را با جدیت پیگیری می کنیم

شناسایی و حل مشکلات تولید را با جدیت پیگیری می کنیم

قزوین- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: در سفر به استان‌ها ضمن شناسایی، پیگیری و حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی برای رونق و جهش تولید برنامه ریزی می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دین پرست روز یکشنبه در سفر یک روزه به استان قزوین از چند واحد صنعتی و تولیدی در شهر صنعتی البرز و کاسپین قزوین بازدید کرد.

بابک دین پرست در بازدید از واحد تولید انواع مینی بوس، کامیونت، در شهر صنعتی البرز اظهار داشت: با تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهور به دنبال راهکارهای عملی برای رفع موانع تولید و رونق و جهش تولید در سال جاری هستیم.

وی اضافه کرد: هدف ما در سفرهای استانی شناسایی مشکلات تولید است و در معاونت اقتصادی وزارت کشور به دنبال پیگیری جدی امور و حل مسائل هستیم تا سرمایه گذار و تولیدکننده در این راه عزم جدی بیشتری برای ادامه کار داشته باشد.

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور یادآور شد: در بررسی فعالیت‌ها اگر طرحی ملی باشد و در راستای تاکید رهبری و رئیس جمهور تعریف شود حتماً با نگاه ویژه آن را بررسی کرده و با سرعت بیشتری به نتیجه خواهیم رساند.

وی گفت: نگاه رهبر انقلاب برای ما مهم است و هر جا طرحی معرفی شود که در راستای جهش تولید باشد حمایت می‌کنیم به عنوان یک اقدام ملی دنبالش هستیم.

دین پرست اظهار داشت: همه کسانی که در کلنگ زنی‌ها قول همکاری به تولیدکنندگان می‌دهند باید در ادامه کار نیز حمایت خود را پیگیری کنند تا فعالیت‌ها به سرانجام برسد.

وی اظهار ا میدواری کرد در سفر به قزوین مشکلات چند واحد صنعتی که می‌تواند به اشتغال و تولید بیشتر منجر شود را حل کنند.
 

کد خبر 4949321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha