۴ تیر ۱۳۹۹، ۲۲:۱۲

رئیس جهاد کشاورزی شمال استان کرمان خبر داد:

پراخت ۱,۳۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی استان کرمان

پراخت ۱,۳۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی استان کرمان

کرمان - رئیس جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: از سال ۹۳ تاکنون مبلغ یک هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس سعیدی عصر چهارشنبه در نشست تشکل‌ها و فعالان بخش کشاورزی با وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه ۵ درصد مساحت استان کرمان مربوط به بخش کشاورزی است، افزود: ۳۰۰ هزار نفر در بخش کشاورزی استان اشتغال دارند و مقام دوم کشور در سطح گلخانه‌ای مربوط به استان کرمان است.

وی با اشاره به فعالیت‌های شش ساله اخیر دولت در بخش کشاورزی، افزود: اجرای طرح تجمیع مدیریت فنی در واحدهای تولیدی کشاورزی، ارتقای راندمان تولید در محصولات اساسی و استراتژیک و ارتقا میانگی تولید گندم از ۳ تن به ۴.۸ تن از جمله این فعالیت‌ها است.

سعیدی با بیان این مطلب که طرح مبارزه و کنترل آفت کرم خراط گردو، ساماندهی فروشندگی‌های سموم کشاورزی، طرح آمیخته گری و توسعه نژادهای پربازده، صنایع تبدیلی و غذایی از دیگر فعالیت‌های دولت در شش سال اخیر است.

مدیرکل جهاد کشاورزی شمال استان کرمان در خصوص تسهیلات بانکی گفت: در استان کرمان از سال ۹۳ تاکنون مبلغ یک هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان به بخش کشاورزی پرداخت شده است.

کد خبر 4957909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha